Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja. Og berlinerboller, de som er "vanskelige" lager man veldig lett dem og. Men de frityrstekes, da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 What??? Berlinerboller frityrstekes? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 What??? Berlinerboller frityrstekes?De kalles smultboller av en grunn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Se det. Da lærte vi noe i dag også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg vet ikke hvordan det er mulig, men det virker som om matlagingsferdigheter bare ligger i blodet hos jenter. Her sitter vi på et forum kl ett om natta og får opplæring i bollelaging av Eplefe, og jeg ser også et klart skille mellom kjønnene i Mat & Helse-timene.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg vet ikke hvordan det er mulig, men det virker som om matlagingsferdigheter bare ligger i blodet hos jenter. Her sitter vi på et forum kl ett om natta og får opplæring i bollelaging av Eplefe, og jeg ser også et klart skille mellom kjønnene i Mat & Helse-timene..Bitch, plz. Lillebror gruser meg i baking anyday. Men mamma er kokk, så vi er liksom vokst opp med det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da lærte jeg noe nytt i dag og. Det skal sies at det er tungvindt å surfe forum med ipod, men veldig greit når man ligger i senga. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehehe det er det man kaller dedikert! Jeg har ikke sittet siden kl 10 i morrrest jeg! Har sprunget rundt i hele dag på kjøkkenet! KOm akkurat hjem i fra jobb. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Edit: Du trenger da ikke å si mitt navn og episk i samme setning, det blir jo bare smør på flesk. Rider is in tha thread. Kan vi forvente oss noe episk? Du ser den? Den markerer slutten på en setning. Med andre ord har jeg skrevet to setninger, og ingen med både ditt navn og episk i samme. Rider er synonym med episk, og som sagt blir det bare smør på flesk. Takk for den. Når det kommer til noe episk tror jeg at jeg skal starte forsiktig med et spørsmål i dag. Svar på den hvis du ønsker. Spørsmålet er som følger: Hva er lyden av en hånd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det spørs helt hva du bruker den til. I ditt tilfelle er den som oftest: fapfapfapfapfapfapfapfap. Nå tar jeg smertestillende, og kvelden. God natt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ser at flere episke (finn på et bedre ord, er lei av det ordet nå) folk er pålogget nå, men er nok på tide at jeg legger meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det spørs helt hva du bruker den til. I ditt tilfelle er den som oftest:fapfapfapfapfapfapfapfap. Nå tar jeg smertestillende, og kvelden. God natt. HAha . Men nå er ikke hva man bruker den til en del av spørsmålet. Kan formulere det litt bedre. Hva er lyden av èn hånd som klapper? Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Et mer bekymringsverdig spørsmål er hvordan du vet dette eplefe. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eplefe står å lytter på døra til RoR om nettene Helt sant at hendene mine lager en fapfapfap lyd men det er bare fordi jeg tror jeg kan fly og prøver det stadig vekk! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hun skal ha enten veldig store eller veldig lange ører for å høre helt hit. Hvis du vil lære å fly Nøtte er det så enkelt som å lære deg å kaste deg mot bakken og bomme. Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha. Men jeg tror jeg også tar kvelden nå. Så snakkes vel i morgen folkens. Natta! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God natt da Snorre! Vel jeg prøver satdig vekk å bomme på bakken men det er ikke så lett skal du se. Jeg tror jeg ska utvikle vinger jeg... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det spørs helt hva du bruker den til. I ditt tilfelle er den som oftest:fapfapfapfapfapfapfapfap. Mer fopfopfopfopfopfopfopfop. Natta, Eplefe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Enda en nøtt som jeg faktisk har brukt i romanen min. Prøv å finn ut hva dette betyr. Hvis du umiddelbart vet at stearinlyset er ild var måltidet kokt for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå