Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber på en innlevering i Mat & Helse. Noen som kan fremgangsmåten for å få krem og syltetøy inn i en fastelavensbolle? :huh:

 

Natta, Sigurd, Laland, Lakus (?) og HCG (?). Litt uklart om folk sa natta til andre som skulle legge seg, eller om de legger seg selv. ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Jeg jobber på en innlevering i Mat & Helse. Noen som kan fremgangsmåten for å få krem og syltetøy inn i en fastelavensbolle? :huh:

Har faktisk lurt på det lenge selv. Mystisk.

 

Edit: Du trenger da ikke å si mitt navn og episk i samme setning, det blir jo bare smør på flesk. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Man bruker en bakesprøyte. :p

Er ikke verre. Og det er en berlinerbolle, og de skal ikke ha vaniljekrem i seg. Fysj.

 

Edit: Ellers så kan man bake dem i to deler. Hvis bollene deres har en litt lysere kant på midten er den bakt i to deler. ;)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Edit: Du trenger da ikke å si mitt navn og episk i samme setning, det blir jo bare smør på flesk. :p

 

Rider is in tha thread. Kan vi forvente oss noe episk?

 

Du ser den? Den markerer slutten på en setning. Med andre ord har jeg skrevet to setninger, og ingen med både ditt navn og episk i samme. Rider er synonym med episk, og som sagt blir det bare smør på flesk. ;)

 

Man ... deler dem i to og putter krem og syltetøy inni. Eller mener dere berlinerboller?

 

Tror jeg mener fastelavensboller. Er det virkelig så enkelt? ^_^

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...