iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det også forsåvidt, men bildene av Jonas er høyt ønsket. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Her ble det stille. :unsure: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Æsj, drugiS ignorerer meg <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pleier det ikke være stille på denne tiden da? jeg holder på å se reaper Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg legger meg nå! Snakkes imorgen når det blir helg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dette er jo den beste tiden på døgnet. Spesiellt om sommeren. God Natt Laland. Sov litt for meg også. Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg legger meg nå! Snakkes imorgen når det blir helg. +1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skulle alle plutselig forsvinne nå da. Det blinker konstant oransje nederst på skjermen på grunn av iharal3, så jeg får ikke lagt meg med det første. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I have no idea what you are talking about Jeg blir nok oppe til drugiS tar til vettet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde store planer om å være den siste igjen i tråden, men Gormers ser jo aldri ut til å logge av. Nå hoppet Mokko inn også, så da gir jeg opp. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg jobber på en innlevering i Mat & Helse. Noen som kan fremgangsmåten for å få krem og syltetøy inn i en fastelavensbolle? Natta, Sigurd, Laland, Lakus (?) og HCG (?). Litt uklart om folk sa natta til andre som skulle legge seg, eller om de legger seg selv. Endret 7. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg også kvelden, god natt folkens Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg elsker High School Musical 1&2. Det måtte ut. Nå kan jeg kanskje gå og legge meg med god samvittighet, skal bare drikke cola, ta en røyk, pusse tenner og flette håret mitt. ^_^ Edit: Endret 7. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) God natt, Ehtram. Blir en liten stund til, ble plutselig så produktiv på leksefronten nå. EDIT: Rider is in tha thread. Kan vi forvente oss noe episk? Endret 7. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg jobber på en innlevering i Mat & Helse. Noen som kan fremgangsmåten for å få krem og syltetøy inn i en fastelavensbolle? Har faktisk lurt på det lenge selv. Mystisk. Edit: Du trenger da ikke å si mitt navn og episk i samme setning, det blir jo bare smør på flesk. Endret 7. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Man ... deler dem i to og putter krem og syltetøy inni. Eller mener dere berlinerboller? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja den bollen du får som har syltetøy, krem, vaniljesaus, etc inni seg, men ikke et eneste tegn på hvordan innholdet kom inn dit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Man bruker en bakesprøyte. Er ikke verre. Og det er en berlinerbolle, og de skal ikke ha vaniljekrem i seg. Fysj. Edit: Ellers så kan man bake dem i to deler. Hvis bollene deres har en litt lysere kant på midten er den bakt i to deler. Endret 7. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Edit: Du trenger da ikke å si mitt navn og episk i samme setning, det blir jo bare smør på flesk. Rider is in tha thread. Kan vi forvente oss noe episk? Du ser den? Den markerer slutten på en setning. Med andre ord har jeg skrevet to setninger, og ingen med både ditt navn og episk i samme. Rider er synonym med episk, og som sagt blir det bare smør på flesk. Man ... deler dem i to og putter krem og syltetøy inni. Eller mener dere berlinerboller? Tror jeg mener fastelavensboller. Er det virkelig så enkelt? ^_^ Endret 7. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå