Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det hørtes suspekt ut iharal3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skjønner ikke hva alle sammen har imot disney folka. Bare fordi det er en kanal som inneholder tegneserier, er vi altfor kule til å se på det, spesielt å nevne at vi har sett på det. Jeg så HSM3 på kino, og det var en helt ok film. Dumme fordom folk. Jeg ser på disney og skjemmes slett ikke. Skjønt det er enkelte som har sett rart på at en 19 år gammel gutt sitter og ser på tegnefilm. Lurer på hvorfor. Liker ikke Brandy og Herr Vissvass type seriene, men filmene og noen serier kan være akseptable, selv om jeg velger andre kanaler istedenfor. Har absolutt ikke noe imot ordentlige Disneyfilmer, som Løvenes Konge osv, men Hannah Montana er bare.. tull. Rico er kul. Innrøm det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hellu boys and girls. Hva står på i denne fantastiske tråd nå rett over elleve på denne torsdagskvelden? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Lillesøsteren min lurer på hva NSFW er.. Si til henne at det er sånn man ikke burde se på mens man er på jobben. Eventuelt sånn du ikke burde se på mens hun står bak deg. Endret 7. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Helt ærlig så er den gutten nesten det eneste som går meg på nervene i den serien! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 90% av alle fakta ytret i et spillforum er laget selv Den er elskbar. Har du forresten sett bursdagsbildene på profilen min Sigurd? Et par flotte bilder der Legger meg nå god natt Lillesøsteren min lurer på hva NSFW er.. Si til henne at det er sånn man ikke burde se på mens man er på jobben. Eventuelt sånn du ikke burde se på mens hun står bak deg. Hun lurer på hva bokstavene står for. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvis du sikter til de bildene hvor lettkledde piker står og klenger på deg, ja jeg så dem. Atsjonas er i sonen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg også lurer på hva bokstavene står for. Men drugiS... gief nude picz. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Angående lillesøsteren din, si GTFO til henne, eller vis henne Google og si at hun kan få vite alt hun lurer på der. Det gjelder deg også, iharal3. (Ikke GTFO, bare Google.) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvor kan jeg finne Jonas med lettkledde jenter? Show me Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Da går jeg til sengs, etter nok en dag nesten uten forum... triste tider, men sommerferien blir kos Natta! Tar en enkel Rider-hilsen: Drøm søtt! Endret 7. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja ikke sant Sigurd, men det var egentlig ikke de jeg sikta til. Det ene var landsmøte got retarder ifølge Petter. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva i alle dager skjer med at jeg hadde glemt hvor morsomt Halo 3 er? Har spilt split-screen online i hele dag, har ikke hatt det så skøy på lenge! Hva har dere bedrevet idag? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har sendt deg, Laland, minst 20 invites til XBLIVE party og du joinet aldri. Jeg hadde lyst å gjøre ferdig Halo 3 i dag, men den gang ei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spilte split-screen med Erik og kuene rauta. Er en mulighet i NXE å skru av popups når man spiller :-/ Du får sende meg en melding istedet - da svarer jeg ihvertfall. Spør Svenning. -.- Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Egentlig ingenting. Har lekt med lekser, lekt med Xbox, lekt på Facebook og lekt på forum. Nå vurderer jeg å leke Lost, men tror ikke jeg orker. Det tar på å leke. Endret 7. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Leker "pizza i ovnen" akkurat nå jeg, for å feire at pappa skal være hjemme de neste dagene! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 DU kan jo leke at du sender meg bildene jeg ba deg om? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg husker at du ba om nakenbilder av meg. Jeg ser meg nødt til å avslå forespørselen. Endret 7. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå