Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Skjønner ikke hva alle sammen har imot disney folka. Bare fordi det er en kanal som inneholder tegneserier, er vi altfor kule til å se på det, spesielt å nevne at vi har sett på det. Jeg så HSM3 på kino, og det var en helt ok film. Dumme fordom folk.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva alle sammen har imot disney folka. Bare fordi det er en kanal som inneholder tegneserier, er vi altfor kule til å se på det, spesielt å nevne at vi har sett på det. Jeg så HSM3 på kino, og det var en helt ok film. Dumme fordom folk.

 

Endelig en som ikke disser meg for sånne filmer :rolleyes:

 

Du også, Ehtram :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde dere fått tilbud om å spille som Josh Mure, en gutt på 16 som kan reise i tid, og har en froskevenn Hadde dere ikke takket nei. Tjener jo helt sykt, spesielt hannah montana og hsm folka.

Lenke til kommentar
Tror jeg står over.

Så da er altså ikke problemet at du ikke vet hvordan du laster opp bilde, du vil ikke vise frem bilde av deg. Da kunne du jo bare sagt det med en gang. :)

 

Jeg kunne gjerne ha vist et bilde som jeg tok nå, men ikke et stygt et tatt for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Samme det, bare legg ut et.

 

Ingen tvang, hvis ikke du vil legge ut et bilde, trenger du ikke. Jeg sier bare at det ikke er så veldig vanskelig. Og når jeg kan legge ut tre år gamle bilder, kan du legge ut to år gamle bilder. ;)

 

Edit: Endret fra 2 til "to". Ja, jeg er nøye på det.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva alle sammen har imot disney folka. Bare fordi det er en kanal som inneholder tegneserier, er vi altfor kule til å se på det, spesielt å nevne at vi har sett på det. Jeg så HSM3 på kino, og det var en helt ok film. Dumme fordom folk.

Jeg ser på disney og skjemmes slett ikke. Skjønt det er enkelte som har sett rart på at en 19 år gammel gutt sitter og ser på tegnefilm. Lurer på hvorfor. :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...