Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Har ingen bilder på PC'en

2) Vet ikke hvordan jeg flytter over fra mobil til PC.

Du har da en kabel som fulgte med mobilen? Har du Facebook, Nettby? Ingen i hele verden som har tatt bilde av deg og lagt det ut?

 

vel. I dag var jeg jente siden jeg var å så HM på kino :p

:blink: Hannah Montana? Jeg håper for din del at du var med en lillesøster eller lignende.

Lenke til kommentar
1) Har ingen bilder på PC'en

2) Vet ikke hvordan jeg flytter over fra mobil til PC.

Du har da en kabel som fulgte med mobilen? Har du Facebook, Nettby? Ingen i hele verden som har tatt bilde av deg og lagt det ut?

 

 

 

Kabelen har jeg mistet. De bildene som er lagt ut av meg på Facebook har ingen lov til å se fordi det er andre som har tatt av meg og lagt ut. Så jeg ser ganske rar ut.

Lenke til kommentar

Vet du hva, iharal3? Nå gjør vi noe morsomt. Jeg finner et bilde noen andre har lagt ut av meg på Facebook uten at jeg visste det, så gjør du det samme. Mitt bilde er 3 år gammelt, og jeg har ekstremt mye hår i forhold til det jeg har nå. Tror du ikke jeg synes jeg ser dum ut da?

 

Skjul
post-132-1097526568_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Jaha. Vel vel, skal ikke bestemme hva folk burde like. Hannah Montana kan sikkert være morsomt nok det. Eller koselig, alt ettersom. Personlige preferanser er en fin båt.

Kan ikke si at det er slike filmer jeg pleier å se, selv om jeg har fått med meg en god del episoder når søsteren min har sett det. Hadde egentlig mest lyst å se Wolverine, men den er det ingen som vil se med meg. Og selskapet er en stor del av kino opplevelsen, men filmen var faktisk ikke gale. :)

 

Og for dere gutter så gjorde Miley seg ganske godt på storskjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...