Essem Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei og hopp, forum. Gleder meg til jeg får vite hva HCG har i pakken sin. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 det gjør vi alle drugiS! (ps. jeg vil ha bilder av plakatene HCG). Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 noen som ønsker å gi en tilbakemelding på signaturen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En mye bedre signatur nå, enn den som var før! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 RoR, hvordan ble den nå? Jepp den midtre linjen ble mye tydligere nå. Vet ikke om du kanskje bør endre farge på "Al" også. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, det jeg faktisk fikk i pakken var 2 PC-spill fra Gi bort/byttetråden! Nå må jeg ha meg PC som kan kjøre spillene. Dumt at coverene ble litt knust i pakken. Men CD'ene hadde ingen riper! Så helt nye ut! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 På skolen min er det mange som vil kjøpe seg mat ol i friminuttet, og våde ICA og REMA'en som ligger rett ved har sett seg lei av strømmen med ungdommer, så de har innført restriksjoner. På ICA har de innført en køordning, mellom kl 11.35 og 12.15 (storefri) må alle skolebarn stå i kø for å komme inn, med en ICA-ansatt som slipper inn folk i puljer. På REMA har de rett og slett et forbud mot at skolebarn handler der i friminuttet, om jeg setter foten min over Rema's "dørterskel", blir jeg sendt rett ut igjen. Jeg, og mange andre, ser på dette som diskriminering. Har de faktisk lov til å nekte oss adgang, eller tvinge oss til å stå i kø for å handle i butikken? Blir det ikke som å nekte jøder å gå på trikken? EDIT: Om de ikke har lov til dette, hvordan skal vi gå frem? Jeg har selv opplevd å ha blitt dratt og dyttet ut av Rema-butikken, etter å ha startet en diskusjon med en av butikkens ansatte om dette fobudet. Jeg lurer på hvorfor han tok telefonen mens de holdt på.. På en Jokerbutikk i hjembygda så satt eieren opp plakat med maks en neger om gangen :unsure: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) HCG: Kjipt da. Prøvde forresten å se på dine forrige poster for å løse mysteriet, kom til side 10 før jeg ga opp. Turboleif: Hva f***? Hvor lenge fikk det skiltet stå opp? Endret 7. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Husker ikke, men det er ikke en butikk der nå lengre Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 RoR, hvordan ble den nå? Jepp den midtre linjen ble mye tydligere nå. Vet ikke om du kanskje bør endre farge på "Al" også. Takk, GT skal være i "rødt, hvitt og blått" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Husker ikke, men det er ikke en butikk der nå lengre Rart det der. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HCG: Kjipt da. Prøvde forresten å se på dine forrige poster for å løse mysteriet, kom til side 10 før jeg ga opp. Turboleif: Hva f***? Hvor lenge fikk det skiltet stå opp? Altså, det ble bare noen biter på siden som ble knust. Kan poste bilder senere... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var lite aktivitet her nå. Hva driver folk på med da, bortsett fra å henge her på forumet? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vel, det er ikke mye skal jeg si deg Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vaser i After Effects her mens tven står og surrer. Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Woha. jeg lusker meg bort hit. dnfk har tapt seg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 La oss spille dette spillet og la oss se hvem som får mest poeng! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Fikk 20 på SLUG Edit: 33, nå. Det er faktisk vanskelig! Endret 7. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå