Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tilfelle som skjedde meg i stad:

Jeg spilte COD med en kamerat og vi satt i Live Party og ikke prata, så joiner en annen og spør kameraten min: Hvem er han pro-fyren i partyet?

Og jeg er ikke pro i det hele tatt på COD 4 kjøpte det for halvannen uke siden.

 

Det viser at jeg ikke skal bytte HCG, når jeg får så mye creds :D

Lenke til kommentar

God dag godtfolk. Hvordan står det så til?

 

Selv har jeg lært om den semantiske veven idag. Det vil si, lært litt om et emne innen det større emnet om den semantiske veven. Forelseren snakket om hvordan tags ble brukt i de sosiale tjenestene delicious og flickr. Blant annet om hvordan samlingen/mengden med tags var flat og ikke hierarkisk. Like fullt kan man altså hente ut et hierarki siden det er brukere som legger inn disse tagsene og gjerne legger inn tags hvor ordene i virkeligheten vil være hierarkiske i forhold til hverandre. Som for eksempel Norge og Bergen, hvor Norge vil være over i hierarkiet i forhold til Bergen. For å beregne hvor i er hierarki noe ligger kan man se på hvor mange ganger en tag dukker opp sammen med en annen. Bergen vil for eksempel dukke opp noen ganger i forbindelse med Norge. Norge vil imidlertid dukke opp nesten alltid i sammenheng med Bergen. Altså står Norge over i hierarkiet. Er superartig å ha om den sosiale veven på universitet. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor han tok telefonen mens de holdt på..

Fordi jeg er pure awesomeness.

 

Edit: Nå skulle jeg egentlig gått fra PC'en ... går nå :p

 

Leke og krigføring (gears of war) med pinner i skogen? Hva har skjedd med deg Lakus? :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Usj da. Så dugnaden er med andre ord en slags tvang eller trussel. Om du ikke er med på dugnaden vil ikke vi ha noe med dere å gjøre. Det er jo ikke lite frekt. Dugnad skal være frivillig. :\

 

Neida, jeg overdriver.

 

Men de naboene som er med på arrangemangene er såklart litt mer sammensveiset enn andre naboer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...