frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg sier som steinen din: Woot? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mar hva? mMer steinavatarer? De er mine Kan poste de jeg vurderte å bruke. Begge er fra filmen Pan's Labyrint. BTW: Fikk du idèen om å runde av hjørnene på avataren din selv, eller så du min først? BTW2: w00t er et gledesutrykk, ikke et spørsmål eller noe Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den jævelen der er faen med creepy! Får assosiasjoner til Silent Hill når jeg ser han/den. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det monsteret minner meg om en film. Kan ikke huske noe som helst fra filmen Pan's Labyrint, men noe inni meg sier at filmen sugde når jeg så den. Hva handler den egentlig om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 SÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR fetish. Haehaehaehae. Har du mer? Det som er sært er at du ber folk dele fetisjene sine på et gamer-forum! (*badabom pssssj*) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pans Labyrint er absolutt ikke en sugen film, du husker feil. Nei, nå erre leggetid her (med leggetid mener jeg selvfølgelig at jeg tar med meg Nintendo DS-en opp i sengen og sløver med musikk noen timer). Natta, forumet. ^_^ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pan's Labyrint suger ikke! Herlig grotesk, med et skikkelig godt eventyr servert på sølvat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Natta Eplers. Pan's Labyrint er en av de bedre filmene jeg har sett på leenge. Btw: Profile Views: 89! w00t! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Profile Views: 10* 9 av de er nok meg selv. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det som er sært er at du ber folk dele fetisjene sine på et gamer-forum!(*badabom pssssj*) Nå var du slem og big fail. :rolleyes: Pan's Lab. var en ganske god film. Lurer på om jeg skal se den igjen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sier noe der, begynner å bli lenge siden jeg sist så Pans Labyrint, og jeg har den til og med stående på DVD her. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Arrg! Popkorn bak i halsen. Uansett hvor mange ganger jeg hoster og kremter og prøver å svelge så forsvinner det ikke! Forresten, jeg har skolefri i morgen. Og på torsdag. Mwohoh! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er det på tide med en ny episode av Demons før beddytime. God natt godtfolk. Birger Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Arrg! Popkorn bak i halsen. Uansett hvor mange ganger jeg hoster og kremter og prøver å svelge så forsvinner det ikke! Olivenolje. lite glass... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) God natt i guess, ingen som sier noe lengre Endret 4. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 God natta. Selv så har jeg ingen som helst lyst til å legge meg, men må vel krype til korset snart. Kanskje ta en runde NFS: undercover først Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, nei. Helt alene her nå? Jeg ser Affliction og spiser grændis! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er våken jeg, Cappy. Lyst på grandiss selv, men jeg spiste den opp i dag tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har sykt lyst på smågodt. Fantaserer om alskens vingummi og sånne små, harde sure føtter. Ikke de store myke, colafargede, men de små harde i fine farger. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har sykt lyst på smågodt. Fantaserer om alskens vingummi og sånne små, harde sure føtter. Ikke de store myke, colafargede, men de små harde i fine farger. Argh, gi deg. Bensinstasjonen her nedenom stenger i ellevetiden. Det suger hardt! Vil også ha noe smågodt. Har ikke noe å spise. Spiste for en time siden en pose potetmos med opprivd gulrot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå