- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fikk PM om at jeg er på mye på forumet Han sier at jeg må gå ut å sparke fotball, nyt sola osv. Det han ikke vet at jeg elsker å spille fotball. <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) En god morgen til deg også Wartom Jeg har kommet frem til at det er egentlig litt koselig med regn, særlig når man ser på det fra avstand og slipper å stå midt oppi det. Utsikten er forsåvidt folkene fra byggfag som er tvunget til å være ute å jobbe. (føler meg litt slem nå) Endret 7. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det regnet godt hos meg også, men det var utrolig deilig å løpe for det var så friskt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Du, CaponeX? Vurderer du å skifte brukernavn? Fordi ditt er veldig random. No offence. Endret 7. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kondolerer så mye HCG. Har sikkert sagt det før, men det er utrolig trist med dødsfall i familien. Og begravelsene pleier som oftest å være det verste, ettersom det er da alle følelsene kommer fram. CaponeX: Det høljer her… Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jaja, jeg overlever sikkert. Håper jeg... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God morgen Nå er det bare 15 miin til jeg skal på jobb! Gleder meg! Kanskje vi snakkes i kveld? Who kowns? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det får vi da bare håpe Nøtte, lykke til på jobb Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trenger noen bra sanger til å rydde rommet med. Spotify FTW! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du, CaponeX? Vurderer du å skifte brukernavn? Fordi ditt er veldig random.No offence. Nei, er ikke random, hvis du leser signaturen er X91 Al CaponeXx GT mitt, det var tidligere X91 Al CaponeX, men måtte endre pga. noe greier med at det ikke var godkjent eller noe av Microsoft. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Her lest det. Men hvis du vurderer å skifte brukernavn her har jeg forslag Endret 7. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HCG: Hver gang jeg rydder rommet, setter jeg på noe filmmusikk. Enten løvenes konge, Pirates of the caribbean, ringenes herre, narnia osv.. Digg med filmmusikk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da tar jeg muligheten til dobbelpost og sier at jeg ikke kan bruke PC'en mer. Kan jo ikke grise ut finskjorta Wish me good luck! @Kris: Klanforumet virker ikke. Edit: Too late for doublepost Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Good luck.. Vet hvordan det er å miste noen i familien.. Det gjør vel de fleste, men uansett jeg føler med deg.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Eg har influensa(nei, ikkje svineinfluensa) Kondolerar HCG. Endret 7. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 @Kris: Klanforumet virker ikke. Det funker her. Sikkert bare pcen din Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hmm...Så stille det ble her, kansje vi burde fått opp et tema? Skal forresten se Hotel Rwanda. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er ein veldig god film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå