Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Kuer får ikke mensen, så det blir litt rart. Jeg lurer på om gorillaer blir PMS.

 

Edit: Hvis kuer trenger hjelp under fødselen må veterinæren stikke hele hånden inn. Hele armen, egentlig. Og så får kuen gjerne rier mens man har armen inni. Så strammes det til av all kraft. Da får man vondt i armen.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, ærlig talt: Jeg har ikke utforsket dyrs.. system. Men gorillaer blir sikkert PMS.

 

Det er fordeler og ulemper ved alle yrker. Skjønt, det finnes sikkert folk som tenner på å fingre kuer mens de føder.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Da er det vel på tide å ønske dere alle en god morgen. :) Akkurat nå har jeg engelsk, samtidig som alle buffy sangene surrer rundt i hode på meg. (tror jeg må se den episoden igjen snart.) Hvordan har resten av gjengen det?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Da hiver jeg meg på jeg også..

 

God Morgen til dere velstående personer her på forumet :D Akkurat nå har vi dobbeltime norsk. Ingen følger med på hva læreren sier. Tror han snakker om ei tekst om ein sønn som drukner og no styr. Uansett. Det vriker som jeg er den eneste her som har fornuft til å legge seg tidlig..Jeg legger meg i 11 tida hver kveld jeg.. :o. Føler meg ganske alene med det..

 

Men jaja, hva er planene for dagen i dag da?

Lenke til kommentar

Edit: Merka ikkje at jeg hadde over 200 posts nå.. :D

 

Skal se på litt doctor who på mobilen i de fem minuttene vi får i spansken. Er litt urolig i magen pga jeg skippa frokost og har fortsatt tannkremsmak i munnen.

 

Lærte aldri moren din deg aldri å skippe frokost.. Lærte du aldri at frokost er det viktigste måltidet :o Shame on you :p

 

Film og tv-produksjon, ikke særlig gode til å komme tidlig, hvertfall ikke under prosjektperioder.

 

Hva er det du går?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Jeg har i alle fall ikke fornuft til å sovne før tolv, det å komme seg i seng er en annen ting.

 

Det regnet forresten noe så sinnsykt da jeg gikk til skolen, så jeg tror nok ikke en joggetur hadde ikkje hadde vært så noe særlig bra, ettersom jeg ble våt nok av den turen og da ikke noe særlig opplagt.

 

I dag skal bare komme meg gjennom disse timene på skolen og når den tid kommer skal jeg skynde meg opp på hybelen siden jeg får besøk av noen venninner senere i dag og da må det være litt ryddig.

 

Gormers: Doctor who ^_^

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...