Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Natten til i dag (eller i går, om du vil), våknet jeg med en ekstrem krampe i høyre legg ca kl 06:06. Noe av det verste jeg har opplevd, det var så helvetes vondt. Men det "skumle" var at jeg, en halvtime senere, fikk en melding fra en kompis som spurte om jeg var våken. Han hadde nemlig hatt verdens verste krampe i høyre legg 20 minutter tidligere. :o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Virker som dere har utviklet et slags psykisk bånd, slik at den ene føler det den andre føler. :o Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Natten til i dag (eller i går, om du vil), våknet jeg med en ekstrem krampe i høyre legg ca kl 06:06. Noe av det verste jeg har opplevd, det var så helvetes vondt. Men det "skumle" var at jeg, en halvtime senere, fikk en melding fra en kompis som spurte om jeg var våken. Han hadde nemlig hatt verdens verste krampe i høyre legg 20 minutter tidligere. :o Har opplevd disse krampene noen ganger selv. I det ene sekundet er man dypt inne i drømmeland, det neste så sitter man i senga og lurer på om man har mistet foten. Helt jævlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror det der må være en guttegreie. Alle guttevennene mine har opplevd det - ingen av jentevennene, eller meg selv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Virker som dere har utviklet et slags psykisk bånd, slik at den ene føler det den andre føler. :o Var litt ekkelt å lese den meldingen, ja. Har hatt sånne kramper tidligere også, men det er ganske lang tid mellom hver gang. Denne gangen er den vondeste jeg kan huske, og akkurat samtidig, med mellom 5 og 10 minutters mellomrom, opplever en av mine beste venner akkurat det samme. Creepy. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Har bare opplevd skikkelig krampe en gang, trodde det var noe alvorlig gæli da det ikke gav seg med første Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Det er helt jævlig. Som sagt: I det ene øyeblikket er du i drømmeland og i det andre vrir du deg hysterisk rundt i sengen og lurer på om du har blitt overkjørt av en trailer. Den smerten er så ekstrem, og den går ikke bort før den bestemmer seg for å gjøre det. Endret 6. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Litt som å våkne med menssmerter. Edit: der drepte jeg tråden. Endret 6. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi er opptatt med å se for oss fontener av blod og livmorsslim. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi er opptatt med å se for oss fontener av blod og livmorsslim.Du skal få oppleve den på lørdag.*lage brannbil-sirene-lyd* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 It takes a brave man to swim in the Red waters, but it takes a hero to drink from it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 It takes a brave man to swim in the Red waters, but it takes a hero to drink from it.Are you a hero? 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Clearly.Lørdag kan bli interessant. Hvis jeg skriker og hopper ut vinduet er det ikke deg det er noe galt med. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Se, NÅ er tråden skikkelig avlivet. Det du gjorde var som å knekke alle beina på kuen og så la den ligge i veien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Og med restene kan vi lage biff. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Dere kan ta det erotikk-chatten et annet sted. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Blodig? 8DDen skal være det.Dere kan ta det erotikk-chatten et annet sted. ^_^Dere var jo stille. Se, med en gang vi begynte å snakke om kuer i stedet for mensblod, så var alle fornøyde. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Vi kan jo møtes på midten og snakke om menstruerende kuer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå