Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror det er en link som ble postet tidligere... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er det vi skal svare deg på da? Det iharal3 spurte om! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Den som fikk til den nye regelen? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja jeg tror det... Men nå fikk vi jo vite at det ikke var det alikevel... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 HCG, du sa noe om postcount? Vel - Laland legger seg nå! Stor prøve han har lest lite til imorra. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God natt da LalandLykke til i morgen!! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jaja, gjett hvem som er så heldige og skal løpe coopern i morra? *rekke opp hånda* Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 God natt. Skal legge meg snart jeg og, men skal se en episode TBBT først. Gleder meg til i morgen. Siste utplasseringsdag Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg var blandt topp 2 på den i mine glans dager! Vi sprang en rute som var fram og tilbake. Når man var kommet halvveis så var det bare å spurte tilbake! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jaja, gjett hvem som er så heldige og skal løpe coopern i morra? *rekke opp hånda*Ønsk meg lykke til Lykke til. Skal løpe den i neste uke eller noe. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal ikke på skolen imorra, jeg :rolleyes: Fiksa litt på profilen min, nå Sommer er en skikkelig god tid å spare penger på, fordi man drikker mer brus, more money. Jeg får iallefall panten, når vi panter. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Skal ikke på skolen imorra, jeg :rolleyes: Fordi...? EDIT: Og det er flere ting som er win med sommeren, enn at man panter flere flasker. Endret 6. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal i begravelse, til farmoren min. Hun døde 1. mai. Ikke akkurat så gøy å dra i begravelse. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal ikke på skolen imorra, jeg :rolleyes: Fordi...? EDIT: Og det er flere ting som er win med sommeren, enn at man panter flere flasker. Jeg fortsatte fra en annen tråd, om sparing. Som du sa, det er masse win med sommeren Skjønner. Kondolerer. Thanks. Husker at alle kondolerte 1. mai ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Vel jeg jobber mer om sommeren:-) Win Win:-) Endret 6. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er My Name Is Earl på Viasat 4 nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har aldri tenkt over hvor creepy det frøken Zetlitz sier i Girl Like You egentlig er. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det eneste negative med sommeren som jeg kommer på atm, er disse forferdelige instektene. Jo, også at den tar slutt. Sommeren burde vare lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg liker ikke det faktum at jeg blir ett år eldre hver sommer. ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå