iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 RoR, ta deg god tid! Jeg får hele tiden høre at hvis jeg tar meg god til til å skrive noe er det en glede å lese. Vurderer forresten å skrive en anmeldelse av Banjo-spillene, noen som hadde likt det? That would be smashing! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Var da makan til spam på deg idag da, HCG! SPAM? Me? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Han sa så. EDIT: Og jeg er litt enig. Endret 6. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Har lest alle HP-bøkene, så leser denne uansett hvor murstein den er. Jeg har lest de fleste 3+ ganger. Det er så befriende å drømme seg bort i fantasien. Det får HP-bøkende til veldig godt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Spamcounten *host* jeg mener postcounten din har gått til himmels i det siste, HCG. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Akkurat i pausen mellom to sanger får jeg med meg litt av samtalen til mamma og pappa. Den gikk sånn: Mamma: Orgasmer er gøy! Så begynte den andre sangen. Jeg lurer på om jeg skal ta av meg headsetet og spørre hva faen de snakker om og eventuelt delta, eller skru opp musikken og late som ingenting. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Så lenge vi slutter å bry oss om postcount, burde det hele gå veldig fint. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Skjul In your face Laland!!!!!!! Endret 6. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Spamcounten *host* jeg mener postcounten din har gått til himmels i det siste, HCG. Jeg spammer ikke, jeg er bare masse på forumet. Men jeg innrømmer at jeg har spammet i de 10 siste innleggene mine her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Her har det vært aktivitet, tror jeg har ledt rundt 15 sider her nå. Så ferdig Shawshank Redemption nå iste, fantastisk film. Elsker den og vil se den enda en gang! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Spamcounten *host* jeg mener postcounten din har gått til himmels i det siste, HCG. Jeg spammer ikke, jeg er bare masse på forumet. Men jeg innrømmer at jeg har spammet i de 10 siste innleggene mine her. "Jeg spammer ikke, jeg spammer bare litt". Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Stop crying, small postcount-boy! ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Revel in the cuteness and shut up, people. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Holy shit it's grandma. :o Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Spam er ikke bra for ta tar deg Endret 6. mai 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Har jeg noen gang kommet med spam? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Da skal jeg spille litt. Så glad jeg har fri imorgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Har jeg noengang kommet med godnatyhilsen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Har jeg noen gang kommet med spam? Kanskje noen gang, men ikke ofte. Kan noen svare meg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er det vi skal svare deg på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå