Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
467681896.png

 

I wuv my ISP.

 

Seriøst for ei linje du har....

 

 

Jeg liker alt og alle til det motsatt er bevist!

Det brente jeg meg noe J***ig på med min første store kjærlighet...

That's the story of my life too. :(

Vel det starta vel mer eller mindre med at jeg gikk inn i et klasse rom der ho ligger på bordet halvnaken med en annen fyr over seg som gjør sitt fornødne! Han hopper av henne når han ser meg kommer bort til meg ler meg opp i tryne og slår meg ned...

 

Ouch.. Glad det ikke skjer slike episoder her i sør :blink:

Lenke til kommentar
Skjul
467681896.png

I wuv my ISP.


Seriøst for ei linje du har....


Jeg liker alt og alle til det motsatt er bevist!
Det brente jeg meg noe J***ig på med min første store kjærlighet...

That's the story of my life too. :(

Vel det starta vel mer eller mindre med at jeg gikk inn i et klasse rom der ho ligger på bordet halvnaken med en annen fyr over seg som gjør sitt fornødne! Han hopper av henne når han ser meg kommer bort til meg ler meg opp i tryne og slår meg ned...


Ouch.. Glad det ikke skjer slike episoder her i sør :blink:



Vel dette skjedde i Tønsberg. Så hold dere unna damene i Tønsberg...
Lenke til kommentar
Rider, hvordan går det med boken?

Jo lenger jeg kommer jo mer uoverkommelig virker det å få den ferdig. Den er fremdeles bare et fulstendig rot av hendelser, men mengden har kommet opp i ca 50 kapittler nå. Sliter litt med navn på personer og steder, synes alle jeg finner på høres så forferdelig teit ut. Men på den lyse siden så er første kapittel nesten ferdig skrevet. :) Vurderer å strekke historien ut over flere bøker. ;)

Lenke til kommentar
Rider, hvordan går det med boken?

Jo lenger jeg kommer jo mer uoverkommelig virker det å få den ferdig. Den er fremdeles bare et fulstendig rot av hendelser, men mengden har kommet opp i ca 50 kapittler nå. Sliter litt med navn på personer og steder, synes alle jeg finner på høres så forferdelig teit ut. Men på den lyse siden så er første kapittel nesten ferdig skrevet. :) Vurderer å strekke historien ut over flere bøker. ;)

 

Du kunne jo faktisk ha startet en liten tråd i kreativitets-delen, hvor du kan få litt forslag til navn osv, kanskje du kunne røpet litt handling også. Jeg skal definitivt lese den når den kommer ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...