- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 I just got kissed by a dog! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Når folk sier sånt begynner jeg å lure på hva som skjer oppe i topplokket til enkelte. Hvorfor MÅ det alltid være noen jævla idioter som ødelegger for alt og alle.. Blir frustrert bare av tanken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det er sånt du har vanskelig å tro på når du først hører det... er liom ikke ord.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvordan kan noen oppføre seg sånn? Det er så.. utrolig dårlig gjort ovenfor den som blir "offeret"! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) @Nøtte. Det kan jeg skjønne. Det måtte jo være helt traumatisk. Føler for å gi deg en klem. Endret 6. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Dette er nå 5 år siden så har nok begynt å komme over det men jeg tenker fortsatt tanken når jeg forelsker meg. Hav om det skjer igjen... Takker for klemmen RoR En ting er sikkert! Og det er at jeg er glad i dere alle sammen! Endret 6. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 All is full of love. Dududu. Jeg lover en klem til den som kan skaffe meg Zealuu innen et kvarter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har lyst til å spille noen runder BF: Heroes med meg? (Advarsel, jeg lagger som bare det..) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 You now owe me a hug. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er sugen på noe l4d [360]. Anyone? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 You now owe me a hug. Er faktisk du som skylder meg en, thanyou. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=3556 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 REGEL MOT SUPPORT PLZ. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg koker en latterlig mengde nudler. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hcg: De som er interesert kommer før eller siden. Du trenger ikke å poste hver eneste tråd du lager her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 REGEL MOT SUPPORT PLZ. Ved neste tilfelle skal vi finne på noe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=3556 Finn på noe. Endret 6. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Finn på noe. Funnet på. Og du leker med ilden. Brent barn lukter svidd. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Etter godkjennelse fra moderator opprettes nå forumets første SO! Tradisjonen tro holder vi oss for gode til spam, selv om moderatorene har mye å gjøre fremover. Hva er så dette? Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Dette er en chattetråd. Skulle det derimot være usedvanlig relevant til det som diskuteres der og da kan du selv vurdere om det er noe som burde bli bragt til de andre SO brukerenes oppmerksomhet! Ohhhh Store Laland! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Dere ba om det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå