Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare nevne at livet er hva du gjør det til. Hvis du er fast bestemt på å ikke like noen i virkeligheten, vel, da liker du ingen i virkeligheten.

 

Nå er det jo også mulig at du bare tuller og at jeg har "missed the point" til de grader.

Lenke til kommentar

South Park er generelt utrolig bra! Siterer filmen: "Where do they get it from"? :p

 

@Eplefe: Det har jeg gått glipp av ja. Visste at du hadde hatt litt problemer når du var mindre, men visste ikke at det var så ille. Jeg er glad for at du har det bedre nå i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Vel da går vi over til noe litt mer rebelsk! Rett fra hjertet!

http://open.spotify.com/track/6xmeZpqks18jBeYDry779d Uten tvil det beste bandet i min verden!

White americans, what? Nothing better to do? Why don't you kick yourself out? You're an immigrant too!

 

Edit: Jeg kan stolt si at tre av mine fire beste venner (inkludert hun som er aller, aller, aller best!) har jeg møtt på internett. Jeg kan og si at samtlige kjærester jeg har hatt bortsett fra én er internettmennesker de og.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg liker alt og alle til det motsatt er bevist!

Det brente jeg meg noe J***ig på med min første store kjærlighet...

That's the story of my life too. :(

Vel det starta vel mer eller mindre med at jeg gikk inn i et klasse rom der ho ligger på bordet halvnaken med en annen fyr over seg som gjør sitt fornødne! Han hopper av henne når han ser meg kommer bort til meg ler meg opp i tryne og slår meg ned...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...