Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil virkelig, virkelig ikke. Det var bare en mongo-kommentar i en tråd om sårende ting fremmede hadde sagt til noen, der hun sa at det bare var mannfolk som kom med sånne idiotiske kommentarer, og at det ikke var overraskende. Den jeg har fått mest medlidenhet så langt i tråden er forøvrig en mann.

Lenke til kommentar

Med ny bukse

"Dette var på barneskolen og på den tiden da lois-buksene var så populære (rundt år 2000). Jeg var overvektig på den tiden, men likevel ville jeg jo se grei ut. Det var akkurat blitt friminutt og jeg sto utenfor klasserommet og tok på skoene mine. Plutselig hører jeg guttestemmer bak meg; "har alle den buksen nå?". Jeg snur meg og ser at to gutter fra 7. klasse ser "ekkelt" på meg mens de går ut".

 

Skjønner hva du mener Eplefe :p

Lenke til kommentar

Gorillaz rock my mind!

Unger kan være sykt fæle av og til!! Jeg ble mobbet på begge barneskolene og alle ungdomskolene jeg gikk på... enten pga navn eller dialekt! Måtte dem brenne! Heldigvis har dem ikke fått utdannelse enda :-) Jeg ler!

Lenke til kommentar
Roger roger, alfakrøll og snabel a.

 

Noen som har tips til hvordan å komme seg til butikken og tilbake enklest mulig?

 

Walking should not ba an option.

 

Buss, eller annan kollektiv transport. Det er lettvint, og ikkje minst miljøvenleg.

 

Eg kjeder meg -.- Men no byrje Chelsea - Barca snart, men eg klarar ikkje heilt å glede meg over CL etter igår <_<

Lenke til kommentar

@Nøtte: Det er nok et fenomen de fleste går gjennom en eller annen gang. Litt trist at det skal være sånn, men det å bare ignorere mobbere, hva de mener har ingenting å si uansett. Det var det jeg gjorde, og etter en stund sluttet de bare. :)

 

@Eplefe: Det med at det bare er gutter som er ufine er bare tull. Gutter velger bare å vise det mer direkte. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

@ RoR: JOda men hva er sjangsen for at det skjer på 2 barenskoler og 3 ungsdomskoler da?

 

Go kollektivt!

 

Jeg har på en måte tatt skade av mobbingen! Det har gjort meg til en voldelig stek person mentalt. Jeg tåler ganske mye før du greier å knekke meg. Også hever jeg meg selv over de som mobber og gruser dem som regel med å belære dem med min kunnskap!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...