Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er sulten! Det hjelper og spise da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Eplefe, er det på grunn av avataren til Snorre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Chelsea vs. Barcelona? Hva heier du på?Hvis Chelsea og Man Udt møtes i finalen, hvilket heier du på? Vet du er en Loser...*Host* Liverpool-fan. Det hadde vært ubeskrivelig deilig hvis United slo Chelsea i denne finalen også. Forutsatt at Chelsea går videre, selvsagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Gå og lag deg mat da Becca! Du har vel mat i huset?!Jeg venter på at mamma og pappa skal lage middag. Er ikke min jobb i dag. Jeg er sulten! Det hjelper og spise da. Å spise. Ikke og.Eplefe, er det på grunn av avataren til Snorre?Tja. Jeg liker å tro at det er fordi jeg har ryddet huset og sånn i dag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Såvidt jeg husker har allerede Eplefe sin helt egne hunk å sikle på. Så det er nok en mer naturlig årsak ville jeg tro. Skjønt, man kan jo aldri vite. XP Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Snorre: Dette raset , hvis du ikke visste om det. Heldigvis så slapp vi unna med skrekken, og huset vårt står som det alltid har gjort. Jeg var fortsatt i militæret når raset gikk, så jeg slapp enda billigere unna enn resten. Det eneste som var kjipt med situasjonen var at stasjonæren min stod der ute, så jeg har sittet med en laptop siden 20.mars. Så nå skal det spilles igjen Må forresten stikke og se Chelsea- barca. Snakkes godt folk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) God kveld. Nå er jeg endelig hjemme etter en lang kjøretur til Kiruna. Har det skjedd noe spesiellt her da? @Snorre: Du så så kjent ut. Jeg har ikke sett deg før noen steds har jeg? Endret 6. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Såvidt jeg husker har allerede Eplefe sin helt egne hunk å sikle på. Så det er nok en mer naturlig årsak ville jeg tro. Skjønt, man kan jo aldri vite. XPJoda, men han legger jo aldri ut bilder av seg selv. 8D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Snorre: Dette raset , hvis du ikke visste om det.Heldigvis så slapp vi unna med skrekken, og huset vårt står som det alltid har gjort. Jeg var fortsatt i militæret når raset gikk, så jeg slapp enda billigere unna enn resten. Aaaha! Det raset ja. Har selvsagt hørt om det. Edit: @ Eplefe: Nei. Han verner kanskje mer om sitt privatliv når det gjelder internett enn det jeg gjør. Man risikerer jo at bildene man legger ut ender opp mange rare steder. Så det er jo forståelig. Nuvel. Endret 6. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 @Snorre: Vært og sett på guttene på fotballlaget trene. Er selv skadet, sliter med ryggen, og må se på. Men med en stor slush fungert det greit. Nå skal jeg snart se champions leauge Chelsea vs. Barcelona? Hva heier du på? Hvis Chelsea og Man Udt møtes i finalen, hvilket heier du på? Vet du er en Loser...*Host* Liverpool-fan. Hehehe, kjempegøy...... Snart kommer jeg til bondelandet og tar deg din fjøsnisse! Neida, men heier på Barcelona i kveld, og ser frem til at Barcelona slår United i finalen. Må forresten stikke og se Chelsea- barca. Snakkes godt folk. Her også. Snakkes folkens! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Du ser fram til det, ja. Håper du vet at ikke skjer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg skjønner virkelig ikke greia med fotball... Hvorfor skal den lutfattige kommunen min bruke millioner av kroner på å lage fotballbane nr. 576 når det vi virkelig trenger er ventilasjonssytem på skolen og andre elementære ting. Endret 6. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Da tar jeg meg friheten til å dobbeltposte, og høre hva folk synes om den nye avataren min!Om du fortsatt ser den gamle, trykk F5 mens du er på denne siden. Edit: Og ja, det er meg i avataren. Og det er det eneste bildet jeg har hvor jeg ser noenlunde fotogen ut. ^^ Jeg syns det er fint at du har et bilde av deg selv:-) Det gikk lang tid før jeg ante at du var like gammel som oss andr eog ikke 40 år og ser sint ut... Synes du skal beholde det! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Fordi fotball er awesome å spille! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 @ Nøtte: Roger that. Denne avataren kommer jeg nok til å beholde lenge. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hadde samme problem som deg Nøtte. Trodde Snorre var et skikkelig overmenneske/gud, men han er jo ikke så forskjellig fra oss småfolk. Endret 6. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Roger roger, alfakrøll og snabel a. Noen som har tips til hvordan å komme seg til butikken og tilbake enklest mulig? Walking should not ba an option. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Roger roger, alfakrøll og snabel a. Noen som har tips til hvordan å komme seg til butikken og tilbake enklest mulig? Walking should not ba an option. Hva med apostelens hester da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Bruk din ultimate gamer-sjarm til å lure den gamle damen som bor ved siden av til å kjøre deg til butikken og tilbake. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 @Lakus: Fest et tau til deg og den nærmeste bilen du ser så får du gratirtur. Bør ha gode sko da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå