Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Spaghetti ala Capri er enda lettere.

Den spaghettien er så gjennomtrukket av saus og overkokt at man ikke har lov til å kalle det spaghetti.

 

Vi burde nesten sette opp en egen tråd for hjelp med float, så utrolig mange som spør:p

Jeg pleier bare å linke hit når noen spør.

Lenke til kommentar
Ok. takker.

Protip! Du har seks linjer i signatur og bruker ikke-standard skriftstørrelse på en av linjene. Signaturen din strider følgelig med to av retningslinjene om bruk av signaturer.

 

# Maks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign.

# Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder.

 

Anbefaler deg å ordne dette. Hvis ikke forsvinner signaturen din etterhvert, med signaturen sendt tilbake til deg via PM. ;)

Lenke til kommentar

Da tar jeg meg friheten til å dobbeltposte, og høre hva folk synes om den nye avataren min!

Om du fortsatt ser den gamle, trykk F5 mens du er på denne siden. :)

Edit: Og ja, det er meg i avataren. Og det er det eneste bildet jeg har hvor jeg ser noenlunde fotogen ut. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Ohh kan jeg få lage biffer av kyrne dine laland? Så kan vi kose oss med en stor bbq party?

Jeg blir med hvis Nøtte lager biff.

 

Noen 8. klassinger som også var med på opptur i dag? Kjempegøy syntes jeg! :)

Jeg husker Nedtur. Var med for noen år siden. Alt annet enn morsomt.

 

 

var dritmorro! vi gikk på dalsnuten, jeg og en kompiss spurta ned igjen!

 

@sjonas vel det er en tur.

 

Hehe, ble til at vi i dag skulle gå en løype på 20 km. Jezzes, det var digg å komme hjem etter den turen. Jeg fant ut at joggeskoene mine var for små rett før jeg skulle dra, så å gå i fjellet med lacoste sko er ikke allverden beskyttelse på fotsålen...

Lenke til kommentar
Da tar jeg meg friheten til å dobbeltposte, og høre hva folk synes om den nye avataren min!

Om du fortsatt ser den gamle, trykk F5 mens du er på denne siden. :)

Edit: Og ja, det er meg i avataren. Og det er det eneste bildet jeg har hvor jeg ser noenlunde fotogen ut. ^^

 

Personelig bilde? Så søt du er snorre<3 :love:

Lenke til kommentar
Ok. takker.

Protip! Du har seks linjer i signatur og bruker ikke-standard skriftstørrelse på en av linjene. Signaturen din strider følgelig med to av retningslinjene om bruk av signaturer.

 

# Maks tillatt grense på signaturer er fire linjer i forumets standarddesign.

# Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder.

 

Anbefaler deg å ordne dette. Hvis ikke forsvinner signaturen din etterhvert, med signaturen sendt tilbake til deg via PM. ;)

 

 

Jada mann :) Holdt på å eksperimenterte. Skal være nogen lunde kosher nå.

 

Strålende fin avatar forresten :)

Lenke til kommentar

Ikke for å være enda mer pirkete. Men 20LEGEND står fortsatt med feil fontstørrelse. :p

 

Og takk for hyggelig tilbakemelding på avatar.

 

Så hva har folk gjort idag da?

 

@ drugiS: Og enda er han singel. Merkelig det der. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Fotballinteressert altså. Kan ikke påstå at jeg er veldig inn i fotball selv. Har vært på tre Brannkamper i mitt liv, sett en del landskamper på TV selvsagt, og noen få kamper fra Champions League. Jeg vet at Scoles spiller for Manchester United, og at Sir Alex Ferguson er manager for samme klubb. Har fått høre at den italienske ligaen er for feminine fotballspillere, som helst liker å filme at de har blitt taklet stygt for å få frispark. Men lenger en dit strekker ikke interessen seg nei. Desverre. Det er sikkert en artig sport å følge med på for de som har satt seg inn i det. Jeg foretrekker imidlertid å bruke tiden min på morsomme tv-serier. ^^

 

Edit:

 

@ Villanden. Yey, signaturen din følger nå alle krav og standarder. *Array!*

 

Hentet ut stasjonær fra huset i rasområdet i Namsos? Hørtes skummelt ut. Ble huset skadet noe av raset eller? Kan ikke si at jeg har fått med meg situasjonen egentlig.

 

Edit 2:

 

Poste det i større versjon i Bilde av deg selv tråden!

Har desverre ikke bildet i noen større versjon. Bildet hentet jeg fra Last.fm-profilen min. Og originalen var i 95 pikslers høyde og noen og 130 i bredde. Så du får det desverre ikke stort større en dette. Men jeg kan alltids prøve å få tatt et bra bilde av meg selv. Har jo ganske ok sveis fortiden også. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
@Snorre:

 

Vært og sett på guttene på fotballlaget trene. Er selv skadet, sliter med ryggen, og må se på. Men med en stor slush fungert det greit. Nå skal jeg snart se champions leauge

 

Chelsea vs. Barcelona? Hva heier du på?

Hvis Chelsea og Man Udt møtes i finalen, hvilket heier du på? Vet du er en Loser...*Host* Liverpool-fan.

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...