Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trenger litt hjelp. Jeg skal intervjue en person som levde på 60-tallet, men trenger noen flere spørsmål. Til nå har jeg kommet opp med dette: 1. How old were you in the sixties, and where did you live? 2. What interests did you have? 3. What type of music did you listen to? 4. Did you care about politics? Were you worried about the Vietnam war? 5. How was the economy in the 1960’s? Were most people poor or rich? 6. What did you think about the hippies? 7. Did you have any hippie friends? 8. When you look back to the sixties, do you remember any special moment or event? Noen som har noen flere ideer til spørsmål? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Did you stick to weed, or did you go LSD? 8D Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er bestefaren min på 69 år jeg skal spørre, så jeg tror nok jeg holder meg unna den typen spørsmål Endret 6. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Å c'mon. Det der vil jeg vite! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 How was the sex back in the 60's? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 How awesome were you in the 60's compared to today? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Did you see many movies at the cinema? How are the movies now compared to then? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 How was the parties in the 60's? what did u eat for dinner? Did u have any snacks like to day? How was the fruit and vegetables? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Did you hit acid while watching "Yellow Submarine"? 8D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg stemmer for at Eplefes spørsmål tas med! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Bestefaren min var nok dessverre ikke sånn som dere ser han for dere. Han foretrakk klassisk musikk, historie og språk. Men, takk for alle forslagene Edit: Blir jeg presset av moderatorene også nå Men, jeg må nok være litt kjip denne gangen og si nei. Det ville fulgt meg de neste årene om jeg spurte han om det. Endret 6. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det kommer jo helt an på hva han svarer, no? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Syns ikke mine spørsmål var så ille da edit: crazy dobbelgreier Endret 6. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Spørsmålene dine var fine de Turbo Tok dem med jeg. Sammen med 3 av Nøttes spørsmål. Endret 6. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som kan gi meg "hemmeligheten" bak signatur-oppsettet sitt. Slikt som f.eks. Turboleif har. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg stjal det fra denne tråden http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=368 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Killzone er rått! Jeg snakker om det første! Det er så intenst! Tok nettopp 4 headshots med sniper! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi burde nesten sette opp en egen tråd for hjelp med float, så utrolig mange som spør:p Ellers lurer jeg på hva The Love fool skriver om, navnet hennes (?) har stått i kursiv veldig lenge nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Vi burde Jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det. Noen andre som tar ansvaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå