Lakus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om jeg får tak i min stefars hamburgeroppskrift, eller enda bedre ganger tusen, min onkel sin hamburgeroppskrift, så skal jeg definitivt dele den her. De burgerne er himmelske. De får burgere laget av rent indrefiletkjøtt og det dyreste brød til å smake som knekkebrød og kokt skinke. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hamburger er elsk, synes du kan ha det i dag og Nøtte! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pannekaker med nougatti.. Namnam Det er nam i vafler også Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 De får burgere laget av rent indrefiletkjøtt og det dyreste brød til å smake som knekkebrød og kokt skinke. Så de får indrefilét og dyrt brød til å smake som knekkebrød og kokt skinke? Nei takk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Et ord: Æsj. Jeg bruker enten smeltet kokesjokolade, eller den sjokoladesausen jeg kjøpte i frankrike og siden har importert. Nugatti er for søtt OG for klissete. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor ble det av Gamer-linken i signaturen din, Laland? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Polarbrød med Nugatti i mikroen er det beste jeg har smakt noensinne. Hands down! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I made it go away because of the obviousness. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ta deg en grændis i dag, Nøtte. Eller er du bare prinsipielt mot ferdigpizza, som kokker ofte er? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Et ord: Æsj. Jeg bruker enten smeltet kokesjokolade, eller den sjokoladesausen jeg kjøpte i frankrike og siden har importert. Nugatti er for søtt OG for klissete. Et ord: NAM @iharal3: Hvordan ser polarbrød ut? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Polarbrød er runde, myke brød. Det er episk godt. Du kan jo google? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen av dere som visste at man kunne spille og se ut som andre av partyet ditt på Mass Effect?? Meg til venstre... Har alltid synes at Turian folkan var kule, men nå kan man jo spille som dem.. 1 drawback.. Ingen granater etter som det ikke er laget animasjoner for det.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trykk på meg, HCG. Jeg VISSTE at det var LMGTFY! Med engang jeg så bildene, husket jeg hva polarbrød var. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ta deg en grændis i dag, Nøtte. Eller er du bare prinsipielt mot ferdigpizza, som kokker ofte er? ^_^ Hovedsaklig er jeg i mot det men noen ganger er jeg så sliten at jeg gidde rikke laget annet enn nettop det... Men spiser aldri grandiosa! Aldri! Det smaker syrlig pappskive! Ikke e rbunnen noe god heller!! Tror jeg ende rpå en wok av noe slag... eller et sånt glass med uncle bens kylling og ris med litt ekstra bambusskudd... Må gå i butikken å se hva jeg har lyst på da... Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/4KjX0c9IOQYINuYGsqOoHZ Gode minner fra når jeg bodde i Bergen (lenge siden) Edit: Denne også http://open.spotify.com/track/7luPUCdc5bcmgA0vmZpvHB Endret 6. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Med engang jeg så bildene, husket jeg hva polarbrød var. Selvfølgelig gjor du det, det sier jo alle Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oh, sånn Tikka Masala kyllingting er kjempegodt! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da skal jeg sette meg ned å spille Killzone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå