Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er denne Last.fm greia for noe? Er det noe ala Spotify i browser? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg sendte nettopp Lakus dagens SuicideGirl. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva er denne Last.fm greia for noe? Er det noe ala Spotify i browser? Last.fm er et sosialt nettsamfunn som samler inn informasjon om hva brukerne hører på, og lager lister ut av det. Hver enkelt bruker får sin egen liste, hvor det står hvilke artister og sanger han/hun hører mest på. Artistene får egne lister hvor det står hvilke sanger som har blitt spilt mest den siste uka, og de siste seks månedene. Dessuten er det en liste som generelt viser hvilke band og sanger som er mest populære. En svakhet ved Last.fm er at det ikke skilles mellom ulike artister med samme navn. Dette problemet jobbes med, og vil bli fikset når Last.fm vil bli basert på metadata fra MusicBrainz. Dagens Last.fm består av tidligere Audioscrobbler og Last.fm som ble slått sammen i 2005. Brukerne installerer et tilleggsprogram på sitt foretrukne musikkavspillingsprogram på PC-en, og denne sender informasjonen videre til Last.fm, som genererer lister etter hvert som denne informasjonen kommer inn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Endelig noe å se på eplefe:-) men ho der var merkelig nok litt sær for min smak... Var noe galt med håret... * Lawyer: "You don't know what it was, and you didn't know what it looked like, but can you describe it?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hun har dreads...? Jeg elsker dreads. Forøvrig fikk Lakus ganske mye mer enn dere gjorde. 8D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Lakus har spesielle behov som vi andre ikke trenger a bekymre oss om Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Da var dagens treningsøkt ferdig. Woho Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 That's how we roll B) Eller noe sånt... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pannekaker til middag! Lenge siden sist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har ikke stabbet jeg ned for å lage Spaghetti a la Capri engang enda. Jeg fikk mer lyst på pannekaker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva skal jeg lage i dag? Jeg har ikke lyst på pasta i dag... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pannekaker med nougatti.. Namnam Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pannekaker er superlett å lage. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hamburger og pommes frites! Spiste jeg for 2-3 dager siden... Er ikke lenge isden jeg spiste pannekaker heller... Endret 6. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men Spaghetti ala Capri er enda lettere. Pannekaker slår derimot SAC (fin forkortelse btw ^_^^) ned i regnværstøvlene. Jeg ender nok opp med SAC ja. Fare for det. Men lurer på om jeg ikke skal lage meg pannekaker i morgen? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hva med kjøttkaker og poteter da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg lager hamburgere og hamburgerbrød fra bunnen av. De smaker aldri det samme. Jeg avviker fra min egen oppskrift hele tiden. (Vel.. Oppskrift og oppskrift. EGG POTETMEL OG KJØTTDEIG og så det jeg føler for der og da. 8D) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå