HerrGhost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg gjør ikke : Men nå er det problemer med den da. Ny ruter er på veiø. Endret 6. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Barenaked Ladies - The History of Everything er så win! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skulle ønske jeg hadde ditt nett Laland.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) @Nøtte: Det er jo bare bra at Sony tjener penger på andre konsoller.Det ble faktisk veldig forvirrende... Det gjør dem nok ikke siden atari står for utgivelsen der. Laland: lol 25mbit upload. Kan trøste meg med at jeg betaler for mindre enn det jeg får. Endret 6. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan trøste dere alle med å si at vi betaler for 25/25. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har akkurat det jeg skal ha jeg... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får fibernett om ikke så lenge, da blir det andre boller. Noen som vet sånn ca hva jeg kan forvente meg? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Og lyse tele får du i hele landet eller? Utrolig nok så synes jeg det jeg får er helt greit faktisk^^ Spilling går helt greit, og bittorrent stilt inn på lav hastighet gjør fortsatt nettet brukbart. Endret 6. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 WTF!? Fikk PM fra en fyr: Hvorfor er dette alt du gjør? sitter å skriver på dette forumet, du må da ha minst 1000 inlegg om ikke mer. :S Kan godt navngi personen! @Gormers: Sjekk Gamer.no! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nei det er bare bønder som får lyse sitt nett:-) High speed milking u know Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Men da burde jo jeg få det Kan vel ta en kikk på oppgradering av telenor sitt nett da @Gormers: Sjekk Gamer.no! Ja? Utgivelsesdatoen er uendret, men bare for Playstation 3- og Playstation 2-utgavene av spillet. Skjebnen til versjonene for Xbox 360, PC, Wii og DS er foreløpig usikker, men etter det Gamer.no kjenner til er det sannsynlig at Atari fungerer som utgiver for disse versjonene senere i år. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oja. Las ikke hele og siden det sto Multi på Gamer.no trodde jeg det gjaldt for alle. Men Sony tjener fortsatt penger. Gjør ikke de? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gjør dem sikkert, men ikke av å selge spillet på andre konsoller. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan de gjøre det hvis de vil? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gadd dere merkelige mennesker å se gjennom alle de bildene? Jeg ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 KOm litt ned på siden så ga jeg opp... Var redd for at dem skulle bli værre... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan de gjøre det hvis de vil? Er du bekymret for at Sony ikke skal tjene penger eller noe? Såklart de tjener penger på et spill som de gir ut, da blir det til og med eksklusivt! Spillet er utviklet for Wii og Xbox 360 også, men blir neppe lansert på de plattformene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor skulle plutselig Atari gjøre det slik, når spilla er nesten ferdig? Tror dem blir lansert de og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå