Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tja. Nå er det år og uke siden jeg gikk under det nicket, men eller korrekt. Tenkte jeg måtte ta en titt her også. Jaja - husker deg fortsatt. ja hvem kunne det ha vært? Hvis noen måtte det ha vært.. deg? Er det det du vil høre? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå for tiden er det vel HCG som er vårt ansikt utad. (nei, dette var ikke en stemme på han som leder). Go RoR eller Nøtte! (eller Laland) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ny poll? Uoffisiell SO representant? Nøtte, RoR, HCG og meg? ^_^ Lenke til kommentar
:--{D Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Eek, man kan se hvem som har vært på folks profiler. Jeg får flashbacks fra da jeg var på Nettby. Endret 5. mai 2009 av :--{D Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ansikt utad for SO? Det må vel bli Lakus, RoR eller Ehtram. Skjul Jeg bare tuller. Det er jo selvsagt meg! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har jo det beste slag ordet! Go Nuts! RoR har de beste natta hilsningene og Laland kan gjøre hva F... han vil... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Okay.. tre grupper? Nøtte HCG Rider of Reason Lakus ehtraM iharal3 Laland ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I did. Hvem er bedre til å representere SO enn Rider of Reason? Jeg takker for denne aller høyeste utmerkelse. Og jeg lover å spre det glade SO budskap til alle som vil høre, og sørge for at brukernes stemme blir hørt av alle i det ganske land. Men fremfor alt vil jeg ivareta dere brukeres interesser og selv om en konges hånd kan være streng er den alltid rettferdig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eller en mer givende poll, som hva Lolidude bør ha som sitt nye nick? Holder fortsatt en knapp på Neskire, jeg da. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjul Håkon sier:http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...mp;#entry104998 alle sammen, være enige i detHåkon sier: hvis ikke.. så blir det warnHåkon sier: ikkesant, /bare/ Laland som valg i den nederste.. så får jeg automagisk ALLE stemmene bwhahahahaaaa nå VET jeg at en av dere kommer til å poste dette der right? U never know who did it! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jah, så lang tid tok det. D'oh. Jaja, Rider of Reason er trådens ukronede konge uansett! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Grrrr!!! Jeg stemmer på Snorre!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lenge leve Snorre! Lenge leve Snorre! (I takt med Løvenes Konge musikken som spilles under Scar sin tale til hyenene sine.) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) En konge trenger ingen krone. En konge er en av folket, for folket. En krone ville bare satt meg som en over folket, og det er ikke en plass som er en konge verdig. Edit: Blir borte en liten stund brb. Endret 5. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herre min hatt, hør på dette! For en ydmyk og jordnær konge vi har - alle hyller Rider of Reason! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal passe på det. Plutselig står det Bad Wolf overalt :o Den drømmen har jeg hatt flere ganger... I am the Bad Wolf! Oi oi, siste drømmen jeg hadde var at jeg tok vannsklie hjem fra London Det hørtes da normalt ut :unsure: men det var sikkert "One hell of a ride" Joda, hadde nok vært veldig høyts begynnelsested. Oppi atmosfæren eller noe sånn Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dere vurderer ikke å ta med han med flest innlegg i denne leder-pollen da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Anbefaler alle å se youtube-videoen som finnes på følgende adresse: .Det der må være en av de visuelt mest nydelige videoene på youtube. Viser hvordan det stadig dannes tyngre grunnstoffer, hvordan supernovaer sprer disse ut i verdenrommet, dannelsen av planeter, dannelsen av liv på jorden etc. Det følger også fin musikk med. Edit: Hva snakker folket om? Stemmer på Rider of Reason. Stemmer på Snorre? Hva skjer her? Endret 5. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Rube Goldberg maskiner er konge (Selv om det ikke var den typen jeg forventet :unsure: ) Men fin var den Endret 5. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå