Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herregud, alle ble plutselig borte. Jeg er helt alene her. O_o.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg er også her. Det er da ganske mange her nå. Endret 5. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Siden alle sier det: Jeg er her også Likte veldig godt rapportene dine Wartom, keep up the good work! Endret 5. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vel jeg kan vel slenge på at jeg er her og... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ok for å gjøre det enkelt. Kan de som ikke er her rekke opp en hånd? Edit: Ingen som rekker opp hånden. Der ser du alle er her. Endret 5. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) *senker hånda* *lader magasinet (bildene til Eplefe)* *pumper hagla* Edit: Yay, ny bruker! Vet ikke helt hvordan jeg uttaler nicket ditt, men velkommen skal du være, :--{D Endret 5. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men du spiller Gears 2 så hagla failer *nerdehumor* ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Velkommen du høyst ærede nye bruker. Håper vårt ydmyke kongerike faller i smak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men du spiller Gears 2 så hagla failer *nerdehumor* ^_^ Sinnsykt mye lag.. Tror jeg skyter, men egentlig kommer det nesten fire sekunder senere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 *senker hånda**lader magasinet (bildene til Eplefe)* *pumper hagla* Edit: Yay, ny bruker! Vet ikke helt hvordan jeg uttaler nicket ditt, men velkommen skal du være, :--{D Uttales Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg mente her i huset mitt, da. o_o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei? Er det Tomat-Ulf fra diskusjon? Deg husker jeg godt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Velkommen du høyst ærede nye bruker. Håper vårt ydmyke kongerike faller i smak. Og hvem utnevnte deg til leder? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 12 timer på jobb er pretty close to drepen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Velkommen du høyst ærede nye bruker. Håper vårt ydmyke kongerike faller i smak. Og hvem utnevnte deg til leder? I did. Hvem er bedre til å representere SO enn Rider of Reason? Lenke til kommentar
:--{D Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei? Er det Tomat-Ulf fra diskusjon? Deg husker jeg godt! Tja. Nå er det år og uke siden jeg gikk under det nicket, men eller korrekt. Tenkte jeg måtte ta en titt her også. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Velkommen du høyst ærede nye bruker. Håper vårt ydmyke kongerike faller i smak. Og hvem utnevnte deg til leder? I did. Hvem er bedre til å representere SO enn Rider of Reason? ja hvem kunne det ha vært? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I did. Hvem er bedre til å representere SO enn Rider of Reason? ja hvem kunne det ha vært? HCG for SO President Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå