Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) NSFW Skjul Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg må innrømme at jeg er svak for sånt^ Folkene på DNFK har klart å forholde seg vennlig selv hitill. More reports to comeee. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal jeg sikle, "høyreklikk save as" eller hva? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal ihvertfall be Eplefe skrive "NSFW" overalt hvor that makes sense. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal jeg sikle, "høyreklikk save as" eller hva? Hva med alt på en gang? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi stoler på at vår pålitelige korrespondent Wartom i det ville DNFK vil klare å komme med detasjerte rapporter uten å gå fortapt i det ugjestmilde landet på den andre siden. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 What have been seen can not been unseen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Å nei jeg så på bildene. Nå må jeg rense øynene mine også. :unsure: Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rapport. De er ganske vennligsinnede. Jeg posted et bilde av en ape som var like stor som en finger. Jeg sa at den var liten og spurte dem om de var enig i min observasjon. Alle var det. Det virker som de er smartere en vi først trodde. Jeg holder nå en samtale med dem for å se om de kan heve seg over menneskelig nivå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 :o Dette kan være et vitenskapelig gjennombrudd Wartom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal jeg sikle, "høyreklikk save as" eller hva? Hva med alt på en gang? Ærlig talt. Hvor mye tror du jeg klarer med èn hånd? Skjul Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håhåhå, Lakus. Anyway, orker ikke mer exploring nå. Må nesten stikke. Skal spørre om jeg får snakke med høvdingen deres i morgen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei hva skjer? Eplefe poster bilder av selvmordsjenter og Wartom er vår vitenskapelige korrespondent i DNFK. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har unlimited access til flere. \o Men nå gir jeg meg. Jeg får heller vurdere å flytte over i babethreaden, selv om det sikkert resulterer i masse bitching og whining om at jentene ikke er heite. Edit: Selv om jeg vurderer å sende en "Dagens SG" til Lakus, virket som om han likte dem. 8D Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei hva skjer? Eplefe poster bilder av selvmordsjenter og Wartom er vår vitenskapelige korrespondent i DNFK. Og Lakus skreller løken eller røsker kneipen? alt etter hvordan man ser det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han pumper hagla. Har spilt Gears idag han, vet du. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nettopp. Så ting er helt ved det normale her. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ååå... folk har bare blitt litt mer frigjort egentlig! Kom akkurat hjem fra jobb jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå