lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjul NSFW 8D Hvis noen gir meg et søkeord kan jeg plukke ut bilder. GOTT IN HIMMEL! Se på stumpen på hun nederste Wooooooow :o Duuuuuuudeeeeeeeeee :o Duuuude... Duuuuu... DUDE! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Skal passe på det. Plutselig står det Bad Wolf overalt :o Den drømmen har jeg hatt flere ganger... I am the Bad Wolf! Oi oi, siste drømmen jeg hadde var at jeg tok vannsklie hjem fra London Det hørtes da normalt ut :unsure: men det var sikkert "One hell of a ride" Endret 5. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror han vet hva DNFK er nå. ^_^ Skal ikke si det for sikkert. Noen av dere som vet hvem bukeren Bjarne77 på diskusjon.no er? For dere som ikke kjenner han er han typen som tror han er så genial at han kan motbevise alle vitenskapsmenn som noensinne har levd ved å knuse alle velkjente vitenskapelige teorier med sin slående logikk og innsikt. Kort fortalt så er mannen en idiot. Han ser ikke hvor feil han tar, ikke engang når han sier at biogenesis (livets opprinnelse) og evolusjonsteorien er det samme. Han sier også åpent at han ikke gidder å sjekke linkene folk kommer med når han spør om beviser, fordi han ikke vil "lese motstanderens bibel". Akk. Så man kan neimen aldri være sikker på om folk får ting med seg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor reagerer du ikke på bildene Ehtram? Liker du ikke kvinner!? :o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 That was, um how do you say it, too dark for my taste. :unsure: Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hva? Jeg hadde hatt gåsehud jeg også. Hun trenger ikke like kvinner for å beundre vakre kropper, forresten. Må ikke være noe seksuelt i det fordi det er nudies det er snakk om. Endret 5. mai 2009 av The Love Fool Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville likt å se litt mer tatoveringer, egentlig. Og fancy hår. Og girl on girl, forresten. Det hadde vært stilig. Mer tatoveringer og fancy hår coming up. I mellomtiden kan du få henne: Skjul I am intrigued. Ja. Vel verdt pengene \o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eplefeeee... Pene jenter, ikke troll Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Folkene på DNFK liker te. Jeg trodde de var idioter? De har iallefall et snev av fornuft. Skal jeg spørre om iskaffe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eplefeeee... Pene jenter, ikke troll ...sier du at Zui er stygg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 My drama-gongon is going GOIIING GOOIIING!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eplefeeee... Pene jenter, ikke troll ...sier du at Zui er stygg? Nei... :unsure: Sorry... Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eplefeeee... Pene jenter, ikke troll ...sier du at Zui er stygg? Ja, hva var det suicide girls var nå igjen? Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eplefeeee... Pene jenter, ikke troll ...sier du at Zui er stygg? Ja, la oss ta ham! *Løpe som en idiot* Neeei. Jeg mente det ikke! Lover! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da stikker jeg. Snakkes imorgen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God tur da HCG, selv om jeg ikke vet hvor du skal. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han skal vel sove, kanskje? Barn i den alderen burde legge seg ved disse tider, vet du. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fly midt på natten, så jeg blir og torturer dere litt lengre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ah, men det er jo en reise det også. Jeg husker såvidt den tiden da jeg visste hva sovetid var. Da er det vel God Natt som er det riktige å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå