HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror jeg må skaffe meg Cloister Bell på mobilen som meldingslyd. Det må du gjøre, men pass på at du ikke få helt panikk hver gang du får melding Skal passe på det. Plutselig står det Bad Wolf overalt :o Endret 5. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I saw you! Det har du ingen bevis for... Er du sikker? Folka i DNFK har tatt meg :unsure: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå har jeg slettet FF med private browsing 8 ganger, den bare kommer tilbake av seg selv. Huh? "Verktøy, avslutt privat nettlesing". Kan dere ikke ta NSFW bilder i babethreaden? Er greit å ha denne tråden.. SFW. 1. Knappen fungerer ikke 2. BLASPHEMY! I saw you! Det har du ingen bevis for... Er du sikker? Folka i DNFK har tatt meg :unsure: Eeeeeew... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Edit: Sa noen nudes? :o Det gjorde de, ja. Men etter ditt lille utbrudd for en liten stund siden, om at det er veldig, veldig dumt å legge ut sånne bilder fordi noen som ikke burde se dem kan se dem osv.. har Laland, så snill som han er, brukt sine grønne powerpuff-krefter til å blokkere alt som kan minne om nakenhet fra å vises på din PC-skjerm. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Edit: Sa noen nudes? :o Det gjorde de, ja. Men etter ditt lille utbrudd for en liten stund siden, om at det er veldig, veldig dumt å legge ut sånne bilder fordi noen som ikke burde se dem kan se dem osv.. har Laland, så snill som han er, brukt sine grønne powerpuff-krefter til å blokkere alt som kan minne om nakenhet fra å vises på din PC-skjerm. Mitt utbrudd? Er du sikker på att jeg var tenåring når jeg hadde det ''utbruddet''? Hva er DNFK? Den nye forum kafeen SO1 På diskusjon.no Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er DNFK? Den Nye Forum Kafeen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er DNFK? Den Nye Forum Kafèen på Diskusjon.no. Det er etterfølgeren til de mange Siste Ordet trådene som har vært på Diskusjon.no i løpet av årene, og er essensielt det samme som denne Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den nye Forumkafé[email protected] Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er DNFK? En tråd som tilsvarer denne. Men der er stemningen en helt annen. Folk er gjerne litt ekle og spydige med nykommere. Dessuten er det kjedelig der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal passe på det. Plutselig står det Bad Wolf overalt :o Den drømmen har jeg hatt flere ganger... I am the Bad Wolf! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror han vet hva DNFK er nå. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Skjul NSFW 8DHvis noen gir meg et søkeord kan jeg plukke ut bilder.Edit: Sorry, Laland, så ikke beskjeden din før nå. Poster ikke i babethreaden, fordi erfaringene mine fra hw-forumet er at folk som surfer den foretrekker konvensjonelle chicks, og jeg liker ikke dem. Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skal passe på det. Plutselig står det Bad Wolf overalt :o Den drømmen har jeg hatt flere ganger... I am the Bad Wolf! Oi oi, siste drømmen jeg hadde var at jeg tok vannsklie hjem fra London Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Søkeord: Hawt Det burde hjelpe! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 EPIC WIN på antall svar på hva "DNFK" er! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Edit: Sa noen nudes? :o Det gjorde de, ja. Men etter ditt lille utbrudd for en liten stund siden, om at det er veldig, veldig dumt å legge ut sånne bilder fordi noen som ikke burde se dem kan se dem osv.. har Laland, så snill som han er, brukt sine grønne powerpuff-krefter til å blokkere alt som kan minne om nakenhet fra å vises på din PC-skjerm. Mitt utbrudd? Er du sikker på att jeg var tenåring når jeg hadde det ''utbruddet''? Jaja, utbrudd og utbrudd.. ^_^ Trykk på meg. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Wooooooow :o Duuuuuuudeeeeeeeeee :o Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville likt å se litt mer tatoveringer, egentlig. Og fancy hår. Og girl on girl, forresten. Det hadde vært stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå