svenningen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har sett Sheldon le 3-4 ganger tror jeg. Kan noen anbefale meg engelske bøker å lese? alltid. angels & demons - dan brown the da vinci code - dan brown the digital fortress - dan brown the labyrint / labyrint - kate moss the inheritance alle 3 bøkene, består sålangt av eragon nr.1 the eldest nr.2 brisingr nr.3 alle av Christopher Paolini. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har jo nettopp anbefalt en hel serie. Liker å ha masse å lese på en gang, blir liksom litt press, så da leser jeg mye mer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg føler meg aldri presset til å lese, selv om jeg har bøker i "kø". Jeg har for lett til å tenke at jeg har hele livet til å lese dem. n_n Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde mange bøker å lese, men så leste jeg dem alle og nå gjelder det å lage en ny liste. 27 er bare tre måneder med lesing for meg. @sjonas: I tilleg til de jeg nevnte er det jo de klassiske fantasybøkene som de fleste har lest Wheel of Time-serien, Shannara-serien, Farseer trilogien, LOTR (m.m) og Harry Potter. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den neste boken jeg kommer til å lese blir Runnig with Scissors. Så filmen for en stund siden, men siden jeg hørte at boken skulle være mye bedre bestemte jeg meg for å få fatt i den. Så nå er det bare å komme i gang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Harry Potter bøkene er knall, spesielt på engelsk. Da slipper man å blande alle disse ordene når man ser filmene. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i på eksamen. Er det sånn hos alle i tiende klasse? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Running with scissors er FANTASTISK. Herregud, jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg leser den, og like mye når jeg ser filmen. <3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har sikkert lest alle Harry Potter bøkene 15ganger hver(begge språk). Men må innrømme at jeg er ganske skuffet over filmene, selv om jeg gleder meg veldig til premieren. Running with scissors er FANTASTISK. Herregud, jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg leser den, og like mye når jeg ser filmen. <3 Så jeg har noe å glede meg til altså? ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i på eksamen. Er det sånn hos alle i tiende klasse? Slik hos meg og, håper inderlig at jeg slipper matte. Edit: Hva er druse? Endret 5. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 @sjonas, se mine anbefalinger <3 og ja jeg og får vite det imorra hva jeg kommer opp i.. noen fikk idag.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har familie bursdag nå, og ønsker egentlig at det er overstått snart Søsknene som jeg liker å prate med har jo dratt. Men penger får jeg jo da^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det har du. n_n Når du har lest den kan du prøve "More, now again" av Elizabeth Wurtzel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For dere som fortsatt husker den, leifen var takket være en glimrende norsklærer ved navn.. Leif. Tilfeldig? Neppe. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Harry Potter bøkene er knall, spesielt på engelsk. Da slipper man å blande alle disse ordene når man ser filmene. Se filmene med norsk tekst, så slipper du misforståelser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den neste bok-serien på min liste er Earthsea Saga av Ursula Le Guin. Så filmen Tales from Eathsea og elsket den så da må bøkene leses. Enig i at Running with scissors er en veldig god bok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Norsklærer med navn Leif? "Leif.." "hva er det?" "å nei, det var bare en skriveleif" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fra 8-10 klasse var det en herlig spøk. Er nesten like heldig i år, bortsett fra at det er "Leiv" med v, ikke f. Uttales likt, though. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nå er jeg fri igjen Nå er det 5 fjører som mangler på trampolina. Tre stykk hoppa når jeg var inne, og en fjær (med festet), ble skutt 20 meter bortover bakken O.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå