Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Hitchhaikers guide har jeg lest, ringenes herre fant jeg ikke interrese til å lese. Liker fantasy, krim, egentlig alt som inneholder spenning ;)

Lenke til kommentar
Vel, de fleste fra Discworld er ikke mursteiner, men de andre jeg nevnte er vel delvis det. Murblokker.

Du har ikke lest noen mursteiner før du har prøvd å komme gjennom Shakesperes samlede verker eller Atlas Shrugged av Ayn Rand. Sistnevnte er ikke å anbefale da det er en veldig tungtflytende bok.

Lenke til kommentar
Vel, de fleste fra Discworld er ikke mursteiner, men de andre jeg nevnte er vel delvis det. Murblokker.

Du har ikke lest noen mursteiner før du har prøvd å komme gjennom Shakesperes samlede verker eller Atlas Shrugged av Ayn Rand. Sistnevnte er ikke å anbefale da det er en veldig tungtflytende bok.

Nei takk, det finnes grenser :lol: Kansje jeg leser Shakespeare når jeg er gammel og pensjonert.

De fleste jeg har pratet med som har lest Atlas Shrugged mener den ikke er verdt det.

Lenke til kommentar

Min mor kom nå inn med Generation Kill (serien) og en hentelapp fra posten som sier at resten av pakken ligger der og venter på å bli plukket opp. Nice. Spørs om det er alt da, men jeg er likevel happy. Skal se Generation kill i kveld :D

Lenke til kommentar
Hitchhaikers guide har jeg lest, ringenes herre fant jeg ikke interrese til å lese. Liker fantasy, krim, egentlig alt som inneholder spenning ;)

Av fantasy bøker vil jeg anbefale The Sword of Truth-serien av Terry Goodkind, og The Chronicles of Thomas Covenant av Stephen R. Donaldson. Av krim er absolutt bøkene til Agatha Christie å anbefale.

@Wartom: Jeg er egentlig enig i det. Den boken var mer bry enn den var verdt å lese. Les heller serien av Terry Goodkind jeg nevnte. Den er litt basert på samme filosofi.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Moderator med grammatikkfeil? Something, something, something weird...

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Min mor kom nå inn med Generation Kill (serien) og en hentelapp fra posten som sier at resten av pakken ligger der og venter på å bli plukket opp. Nice. Spørs om det er alt da, men jeg er likevel happy. Skal se Generation kill i kveld :D

Jeg kan ikke poengtere dette ofte nok: Generation Kill er made of win.

... Og sånn, før du spør etter å ha sett noen episoder - dette er den sangen du leter etter: http://open.spotify.com/track/3tPezQhOvpxhKnfUgUWLaN

Og A Song of Ice and Fire er et must om man skal lese fantasy.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hmm.. en litt random quote fra meg selv fra når jeg var 5 år:

Enhver hytte må ha en murstein!

Fortsett.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han blir retta på noen ganger, men virker ikke som han liker det, blir jo litt flaut for han.

Har du noen bøker å anbefale Eplefe?

Lenke til kommentar

På engelsk? Novellesamlinger er gøy, jeg har et par som er kjempesøte. Og ellers leser jeg bøker på tre språk (hvorav det ene krever at jeg har en ordbok in nearest vicinity). Så gi meg språket, så skal jeg gi deg bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...