Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ser for meg i SO10 at Lakus har unger og kone[r], og at han sitter å mimrer om innlegg nr. 100 000 :mellow:

Skal ikke se bort ifra det :p

Det er jo en tanke, men ser mer for meg at HCG sitter her og "diskuterer" med barna til enkelte forumbrukere om en del år...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir ikke store diskusjonen hvis alle skal være enige hele tiden. Det kom ikke klart nok frem fra innlegget ditt da, vet du. :)

Eneste som er uklar her er du. Først begynner du å mase om at det er irrelevant hvorfor det er større sjanse for å dø i bil, selv om det var du som tok opp det. Så sier du at det selvfølgelig har noe å si hvor stor prosent som dør av de som kjører bil og flyr. Dette innser du etter at jeg har matet deg med teskje med barnehage-eksempler. Da valgte du å mase om Jessica Alba, og jeg ga mer eller mindre opp og prøve å forklare deg noe.

@Lakus: Hvor mange SO er det du har planer om at vi skal ha i året? :blink:

Lenke til kommentar

Man kan visst ikke oppdatere til RC, Laland. Jeg tok som som sagt en reinstall, men har i ettertid lest flere steder at det er nettopp det man må. Selv har jeg brukt den siste timen min på å spille Gears of War igjen <3. Gameplayet er så jævlig rått, og nå skal jeg spise hambørgersj.

Lenke til kommentar
Ser for meg i SO10 at Lakus har unger og kone[r], og at han sitter å mimrer om innlegg nr. 100 000 :mellow:

Skal ikke se bort ifra det :p

Det er jo en tanke, men ser mer for meg at HCG sitter her og "diskuterer" med barna til enkelte forumbrukere om en del år...

Mest sansynlig. Men det kan jo være en realitet allerede. :ph34r:

Lenke til kommentar
@Lakus: Hvor mange SO er det du har planer om at vi skal ha i året? :blink:

Greia var jo liksom det at siden HCG er så ung ville han ikke være mer enn 13 når jeg sitter her med unger ;)

Da bør du sette i gang nå Lakus. Ingen tid å miste. ;) Eller har du kanskje begynnt allerede? :o

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Seriously, Lakus. Tror du virkelig at du sitter med unger i 2010?

Du tar bare ikke spøken, du?

Ofcourse I did :ph34r:

Jeg og Lakus inngikk nå en ganske så seriøs avtale for noen dager siden...

Skjul
You want to be? B)

Okey ;)

Gleder meg til resultatet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...