Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God tur Lolidude. Du kan trøste deg med at det er gjennomsnittlig flere mennesker som dør i året av å falle over hvitevarene sine (wut) enn å dø i flykræsj.

Edit: Det er også gjennomsnittlig flere personer som dør i året av å bli tråkket ihjel av flodhester enn det er folk som dør i flykræsj.

Endret av Error
Lenke til kommentar
[/img]

Det er velutført, det er pent plassert, det er et nydelig dikt - og allikevel er det eneste jeg klarer å tenke "NEI! IKKE COMIC SANS OG EDGAR ALLAN POE FOR FAEN!". Internett har ødelagt meg.

Edit: Og nei, før noen påpeker det, det er ikke Comic Sans, det bare ligner alt for mye til at jeg klarer å like det.

Hva er galt med Edgar Allan Poe? Han er genial.

Lenke til kommentar
Hvis flyet skjelver er det bare pga. turbulens.
Mest sannsynlig. Det kan og være motorsvikt eller noe annet farlig noe. Men mest sannsynlig fullstendig ufarlig.

Nå må du ikke skremme stakkars lolidude... Tenk på hva Laland sa.. Fly er faktisk det sikreste frekommstmiddelet...

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet som webdesigner. Den skriften gjør meg vondt. Meg og en venninne brukte det i en tegneserie, faktisk.

Edit: Altså, ikke skrifttypen, vi bruker håndtegnet skrift. Vi brukte Comic Sans som en fornærmelse.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg er åpen for forslag. Sitter for øyeblikket å bare stirrer ut i luften på den utrolig utslitte bokhyllen min som holder på å falle sammen, da den er overfylt av serier og bøker...

hmm. Kansje jeg skal se den nyeste tbbt :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke dere vil diskutere mine interesser, så jeg venter til dere kommer på noe. Hver gang jeg starter en diskusjon får jeg enten beskjed om at det er sært, ekkelt eller bare alt for komplisert til at folk gidder.

Er det noen som faktisk bryr seg om politikk?
Ja, de av oss som vet hva politikk er og betyr bryr seg.

Edit: HCG is stating a point, forresten. ._.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...