Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis flyet skjelver er det bare pga. turbulens.Mest sannsynlig. Det kan og være motorsvikt eller noe annet farlig noe. Men mest sannsynlig fullstendig ufarlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Færre som dør i flyulykker enn i bilulykker, og statistikken tilsier at det skal gå noen år uten dødsfall nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) God tur Lolidude. Du kan trøste deg med at det er gjennomsnittlig flere mennesker som dør i året av å falle over hvitevarene sine (wut) enn å dø i flykræsj. Edit: Det er også gjennomsnittlig flere personer som dør i året av å bli tråkket ihjel av flodhester enn det er folk som dør i flykræsj. Endret 5. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og flere folk som dør i eselulykker enn i flykræsj. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men det er jo likevel litt små-skummelt å tenke at du flyr flere tusen meter over jordas overflate, i en 6 - 800 km/t. Det er sikkert ikke så mange som dør av strikkhopping, men skummelt er det likevel. Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Mest sannsynlig. Det kan og være motorsvikt eller noe annet farlig noe. Men mest sannsynlig fullstendig ufarlig. det er jo skummelt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 [/img]Det er velutført, det er pent plassert, det er et nydelig dikt - og allikevel er det eneste jeg klarer å tenke "NEI! IKKE COMIC SANS OG EDGAR ALLAN POE FOR FAEN!". Internett har ødelagt meg. Edit: Og nei, før noen påpeker det, det er ikke Comic Sans, det bare ligner alt for mye til at jeg klarer å like det. Hva er galt med Edgar Allan Poe? Han er genial. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis flyet skjelver er det bare pga. turbulens.Mest sannsynlig. Det kan og være motorsvikt eller noe annet farlig noe. Men mest sannsynlig fullstendig ufarlig. Nå må du ikke skremme stakkars lolidude... Tenk på hva Laland sa.. Fly er faktisk det sikreste frekommstmiddelet... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva er galt med Edgar Allan Poe? Han er genial.Øh. Jeg har elsket Edgar Allan Poe siden jeg var seks år gammel. Comic Sans, derimot ... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Joa, enig i att CS suger, men jeg merket ikke hvor irriterende det var før noen påpekte det Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Alltids gøy å hente posten ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Færre som dør i flyulykker enn i bilulykker, og statistikken tilsier at det skal gå noen år uten dødsfall nå. Så er det flere som kjører bil enn som flyr i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg har jobbet som webdesigner. Den skriften gjør meg vondt. Meg og en venninne brukte det i en tegneserie, faktisk. Edit: Altså, ikke skrifttypen, vi bruker håndtegnet skrift. Vi brukte Comic Sans som en fornærmelse. Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Low activity! Vi trenger et emne å snakke om! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg er åpen for forslag. Sitter for øyeblikket å bare stirrer ut i luften på den utrolig utslitte bokhyllen min som holder på å falle sammen, da den er overfylt av serier og bøker... hmm. Kansje jeg skal se den nyeste tbbt Endret 5. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det noen som faktisk bryr seg om politikk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg tror ikke dere vil diskutere mine interesser, så jeg venter til dere kommer på noe. Hver gang jeg starter en diskusjon får jeg enten beskjed om at det er sært, ekkelt eller bare alt for komplisert til at folk gidder. Er det noen som faktisk bryr seg om politikk?Ja, de av oss som vet hva politikk er og betyr bryr seg. Edit: HCG is stating a point, forresten. ._. Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det noen som faktisk bryr seg om politikk? Man må da bry seg om hvordan landet sitt og verden generelt blir styrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå