Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er jo nesten umulig å finne et skikkelig "fair" bytte. Men PoP var jo et tøft spill da, DLCen til spillet og (som gjorde ting litt vanskeligere). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det jeg mener min kjære lakus er at jeg gjerne bytter mitt Fable II spill mot ditt PoP hvis du er interessert Srsly dårlig bytte. For han eller min del? Fable II er jo et kjempespill For din del. Fable 2 er awesome, PoP er masse ubrukt potensiale (men pen grafikk!). Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det jeg mener min kjære lakus er at jeg gjerne bytter mitt Fable II spill mot ditt PoP hvis du er interessert Srsly dårlig bytte. For han eller min del? Fable II er jo et kjempespill For din del. Fable 2 er awesome, PoP er masse ubrukt potensiale (men pen grafikk!). Jaja, men jeg er en slik person at jeg ikke klarer å spille et rollespill som Fable II flere enn 1 gang, det blir likt med PoP men man får iallefall byttet et spill du er lei av mot et et nytt spill man kan spille gjennom Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God tur lolidude Kom tilbake med episke historier om heltemot og manndom. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God tur lolidude Kom tilbake med episke historier om heltemot og manndom. Will do. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja... God tur lolidude, håper du får det fint Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Necroquote: Jeg gir gamer en sjangse, så får vi se. Kan hende det er verre her for alt jeg veit. Vi har iallelfall ikke Roberteh som moderator. 8D Lawd - det var først i dag, da jeg så navnet hans med moderatortag under, at jeg skjønte at det virkelig går nedover i Eddaland. Endret 5. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Høø? Er Roberth dårlig moderator på diskusjon? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vil noen ha Prince of Persia (X360) eller Empire: Total War (PC)? (me wants Fable 2 and/or X-Men Origins: Wolverine) Lyst til å holde av E:TW til meg? Du kan få X-men Origins av meg i bytte, for en kompis kjøpte det til meg da han var i England og skulle sende det så fort han fikk tilgang til et postkontor. Jeg er ikke en kjempefan av X-men. 8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja... God tur lolidude, håper du får det fint Takk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lyst til å holde av E:TW til meg? Du kan få X-men Origins av meg i bytte, for en kompis kjøpte det til meg da han var i England og skulle sende det så fort han fikk tilgang til et postkontor. Jeg er ikke en kjempefan av X-men. 8D Ahh! Om du r being seriouses er jo det helt genialt. Jeg får nemlig ikke spilt Empire pga min crap PC. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ahh! Om du r being seriouses er jo det helt genialt. Jeg får nemlig ikke spilt Empire pga min crap PC.Jeg er srs, men du må muligens vente en ukes tid eller noe. :< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det går fint. Fikk melding fra TST i dag om at leverandørene hadde bekreftet at de var sendt, og at det kunne ta opp mot en uke før alt var mottatt. Som jeg sa til Shoberg: Spillet kommer til meg uåpnet, og kommer til å forbli uåpnet frem til jeg finner en ny eier til det. Jeg ser på det som adopsjon, men for noe tilbake. Noe lignende. Ok, et bytte av babyer. Det er nesten det samme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det går fint. Fikk melding fra TST i dag om at leverandørene hadde bekreftet at de var sendt, og at det kunne ta opp mot en uke før alt var mottatt. Som jeg sa til Shoberg: Spillet kommer til meg uåpnet, og kommer til å forbli uåpnet frem til jeg finner en ny eier til det. Jeg ser på det som adopsjon, men for noe tilbake. Noe lignende. Ok, et bytte av babyer. Det er nesten det samme.Du får x-men uåpnet og. Til 360, rite? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jepp. Spillet er laget for Microsoft sin andre konsoll, og etterfølgeren til XBOX, nemlig Xbox 360. Hvad tycks om min overdrevent lange setning? Fin? Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Woha! tilbake fra biologiekskursjon og sulten som en ulv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Kjempefin. 8D Slutt å poste mens jeg skriver, plz. Endret 5. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 On an average, wolves eat 9 pounds of meat per wolf per day during winter. Although the wolf is capable of eating large quantities of food in a short time, such quantities are not always available. Thus, wild wolves may have to go for several days at a time without eating. Wolves probably could fast for periods of two weeks or more while searching for vulnerable prey. When food is available, wolves can replenish themselves to prepare for another period of fasting. With its large stomach capacity, the wolf seems well adapted for this cycle of feasting and extended fasting. Aner ikke hvorfor jeg gugglet det, egentlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det er velutført, det er pent plassert, det er et nydelig dikt - og allikevel er det eneste jeg klarer å tenke "NEI! IKKE COMIC SANS OG EDGAR ALLAN POE FOR FAEN!". Internett har ødelagt meg. Edit: Og nei, før noen påpeker det, det er ikke Comic Sans, det bare ligner alt for mye til at jeg klarer å like det. Endret 5. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God tur, Lolidude. Ikke vær redd for flyturen. Var skikkelig redd første gang selv, men bare ikke tenk på det. Hvis flyet skjelver er det bare pga. turbulens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå