iharal3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God Morgen. Da drar jeg på skolen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da sitter jeg på skolen, og vi har fått en hjemmeoppgave tydeligvis, men den hadde ikke vi hørt om. Kunne kommet om to timer Motsatt start på dagen i fohold til i går. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gamer.no passer veldig bra i kjemi-timen fant jeg ut, men gamer.no passer sammen til alt Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 God morgen. God morgen, ja. Kanskje jeg skal ta meg noen runder i AV og AB før jeg stikker på skolen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Før skolen? Det er tabu, da glemmer man å gå på skolen. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Neida, jeg har det under kontroll. Seriøst. ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vil noen ha Prince of Persia (X360) eller Empire: Total War (PC)? (me wants Fable 2 and/or X-Men Origins: Wolverine) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Empire Total War til PC hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis du gjerne vil bli kvitt PoP tar jeg det gjerne i mot Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøv her og Gi bort spill/byttetråden Selv har jeg PoP, som jeg likte godt nok, og har allerede to rts spill på pc som jeg ikke har spilt ferdig. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lakus jeg kan bytte Fable 2 mot Prince of Persia any day Fable 2 er et kjempespill, har hatt mye fun med det! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har lyst på PoP også, men spiller fortsatt ofte Fable II. Kjempespill Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Må bare reklamere litt for den neste Photoshopkonkurransen. :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Empire Total War til PC hadde vært kjekt Jeg gir de jo ikke bort da Prøver å bytte de mot noe annet da jeg har PoP, og har ikke en PC til å spille Total War på. Lakus jeg kan bytte Fable 2 mot Prince of Persia any day :excl: ? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det jeg mener min kjære lakus er at jeg gjerne bytter mitt Fable II spill mot ditt PoP hvis du er interessert Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det jeg mener min kjære lakus er at jeg gjerne bytter mitt Fable II spill mot ditt PoP hvis du er interessert Srsly dårlig bytte. Eplefe vil ha E:TW, tror jeg. 8D Zamg Thief 4, forresten. Endret 5. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det jeg mener min kjære lakus er at jeg gjerne bytter mitt Fable II spill mot ditt PoP hvis du er interessert Srsly dårlig bytte. For han eller min del? Fable II er jo et kjempespill Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dusjet, arbeidet og spist iskrem nå. Skal til en øy på hells på 2 ukers ferie kl. 03:00 i natt. Hater og fly, så jeg gruer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå