Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Oh noes. det er det dårligste forumet som finns. Spør folk der hva de syns om iharal3 og du kommer til å få mye rare svar Mhm. Har bare postet i Halo Wars-tråden hittil. Sengetid. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Good night. Skal lese DMZ. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg leser Looking for Group fra starten av igjen. Jeg vil gifte meg med Richard og få små warlocks og priestesses med ham. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Youtube comment: i used to play this game all the time with my dad but was always scared i remeber one time he went to like some time in the army and when he was like a flea it was crazy but i hated those bear things they sounded so wierd haha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei, får takke for meg for idag. God natt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da har jeg sett Be Kind Rewind. Makan til mer koselig film skal man lete lenge etter. Humoren var også av den fine, varme typen som får deg til å smile bredt. Anbefales til alle filmelskere der ute. On a side note. Jeg er blitt forskjølet, og det er lite hyggelig. Sitter her med en tørrhoste uten like. :\ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal slå isrekorden min på 17. Mai, ligger på 19 og har gjort det en god del år. Klarer jeg 30+ er jeg fornøyd. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.angelfire.com/on4/selfabuse/devices.html Syns den var litt morsom. Men - nå skal jeg sove! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal slå isrekorden min på 17. Mai, ligger på 19 og har gjort det en god del år. Klarer jeg 30+ er jeg fornøyd. God natt. JEg spiste 5 liter med vanilje is sist 17 mai:-) og servitøren jeg var med spsie 5 liter pistasje:-) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ingen som har tenkt å skrive noen episk nattahilsen i kveld, nei. Da hopper jeg til køys. Natta. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kunne jo laget et dikt men fikk streng beskjed om at det ikke var noe dikt i går.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 17.mai er ganske kjedelig, 16.mai derimot den pleier å være mye bedre. For da blir det å se Brannkampen på Stadion med noen venner og selv om jeg egentlig ikke kan fordra fotball er det alltid like kjekt En kamerat av meg bor borte med stadion. Alltid gøy å gå forbi når det e kamp og se hvordan folk parkerer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du må ikke la Mokko stoppe diktingen din Nøtte! - og med det sier jeg god natt Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg leser Looking for Group fra starten av igjen. Jeg vil gifte meg med Richard og få små warlocks og priestesses med ham. LFG <3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jaja som så ofte før så er dagen min over så sent at alle har lagt seg når jeg titter innom her. Endret 4. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) God morgen, alle sammen. Og Nøtte, jeg mente ikke å rakke ned på deg eller diktene dine i går, jeg sa bare hvilken type jeg hadde sansen for. Åpenbart flere her som er uenige med meg, så dikt i vei! EDIT: Leif. Endret 5. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg registrerte meg på GR-forumet. Jeg forventer kvalitet derfra. B) Det kommer du ikke til å fa Repeat: Har noen en Xbox Live Gold kode å gi bort? Har lyst til å spille Gears of War og laste ned WOlverine demoen, men medlemskapet mitt gikk ut i forrige uke og jeg får ikke penger før på den 15 Jeg har en hvis du fortsatt ikke har fått en. iharal3: Jeg er jo admin, more power! Jeg er Root-admin, enda mer makt Wait... ------------------------------------------ Good morning, people! Da stikker jeg på skole! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå