Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Jeg er fremdeles rimelig status quo. Jeg har mål og mal, men ikke stoff, så da er det totalt og fullstendig nytteløst. Og så er det selvsagt det at jeg må sy den for hånd, for på maskin er den så komplisert at jeg er dømt til å fucke opp.

I see. Du har med andre ord stått rimelig stille siden sist gang? Mer enn jeg ville klart. Jeg hadde gitt opp og kastet alle bevis :p

Nja. Jeg får heller overleve noen skeive sting og sånn og sy den for hånd. Det gjør den bare mer hjemmelaget og elskbar. <3

Hvis dere vil ha dem hundre prosent perfekte får dere heller kjøpe Valve sine offisielle. Jeg skulle egentlig legge meg kjempetidlig og lese Boktyven av Markus Zusak om igjen.

Har prøvd å lese den boken flere ganger, menhar aldri klart å komme meg inn i den.

Vel.. hva mener folket om at 17. mai er på en søndag? Bortkastet fridag amirite?

27.Mai er aldri fridag, bortkastet er det spesielt når det er på en søndag. Kunne dem ikke flyttet den til 18. Eller no liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå får vi heller ikke fri da. Så det blir mer arbeid uansett :S. Selv så bryr jeg meg ikke så mye om 17 mai, men det må da være noen patrioter her som liker å se på disse toga, fremtiden til Norge^^. Er jo så mange som var så pirkete på at vi ikke skulle ha utenlandske flagg på 17. mai så... Eller kjøre de lame karusellene eller drike seg SSYYYYKT DRITA DA! HELT VILT LIZM HIGH FIVE.

Side note: Høyre linsa mi har vært doggete i hele dag, var et irritasjonsmoment under matteprøva :/

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Min 17mai pleier å være slik.

Jeg står opp tidlig for å ta med meg søskene mine for å gå i skrangeltog ved bedehuset kl.8

Går i 15-30 minutter.

Frokost hjemme.

Gjøre seg i stand.

ut på barneskolen og stå der i femten minutter før 17mai toget begynner.

kl.12 Gå og vifte med flagg i toget i omtrent 40min.

Tilbake igjen på skolen der man venter på at det skal være samlig i gymsalen.

kl.13. Høre på samme talen som i fjor

En stund senere åpner alle bodene.

Går litt rundt og prøver litt forskjellig, for å så oppdageat dette ikke er like gøy som det var før.

Ender opp med å stå ved lykkehjulet til vi endelig kan reise hjem.

16.00 hjemme igjen og det er tid for rømmegraut.

Slik har det alltid vert, men lurer på om jeg skal prøve noe nytt i år. :)

De seneste årene har jeg forsåvidt droppet alt som hender før kl. 11, men det er fremdeles en del av 17mai...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Har prøvd å lese den boken flere ganger, menhar aldri klart å komme meg inn i den.
Jeg synes den var lettlest og fascinerende, jeg. Klarte omtrent ikke å legge den fra meg. Døden er en flink forfatter.

Putte i spoiler og skrive att den ikke er passende for alle?
Er du seriøs?
Lenke til kommentar

17. Mai:

Opp enten 07:00 eller 10:00

til byen i 11:00 tiden

brus, is og generell kødding til 16-17 tiden

hjem og skifte klær

spise middag (vi drar seperate veier etter dette)

stikke "til noen folk" for så å ringe den nye dagen inn. Varer fra 20:00 og utover.

Lenke til kommentar

Min 17. mai:

a) Stå opp kl 7, dra ned til barneskolen og høre på flaggoppheisningstull med søsknene mine.

b ) Drite i a og sove til 11-tida.

Så fortsetter det:

a) Gå i toget med ungdomsskolen fra kl 12.

b ) Droppe å gå i toget, men se på det og spise is.

Deretter:

Tilbake til barneskolen, høre en tale jeg har hørt så altfor mange ganger, gå rundt på bodene, eie småbarna i det som er av leker som sekkeløp og den hvor man løper med et egg/potet i en skje, spille på lykkejul og kjøpe kaker og brus.

Dra til noen venner, som egentlig ikke er venner, og grille. Her er det fullt av småbarn som vil leke "har'n", hoppe på trampoline og smøre meg inn med grønske.

Hva skal jeg velge i år, av de to a'ene og b'ene?

EDIT: Jaha, ja. b*) blir til B).

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Min 17. mai:

Våkne klokken seks og høre lillebror stå opp for buekorps, rulle rundt og sovne igjen.

Stå opp i ti-tiden og spise frokost, for så å slække rundt til vi drar til byen i tolv-tiden, henge rundt der til tre-fire, dra hjem, spise middag, se film og spise godteri. \o

Lenke til kommentar

I morgen skal jeg både skrive engelsk stil, og ha fransktentamen. Yay! :D

EDIT: Og jeg er lost hvis fransklæreren vil se gjennom ordboken min. Der finnes det ting som ikke burde vært der.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

17.mai er ganske kjedelig, 16.mai derimot den pleier å være mye bedre. For da blir det å se Brannkampen på Stadion med noen venner og selv om jeg egentlig ikke kan fordra fotball er det alltid like kjekt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...