Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 SO-poll: sjekke ut en PS tutorial eller et par episoder TBBT ? Decisions, decisions… TBBT :-) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er fremdeles rimelig status quo. Jeg har mål og mal, men ikke stoff, så da er det totalt og fullstendig nytteløst. Og så er det selvsagt det at jeg må sy den for hånd, for på maskin er den så komplisert at jeg er dømt til å fucke opp. I see. Du har med andre ord stått rimelig stille siden sist gang? Mer enn jeg ville klart. Jeg hadde gitt opp og kastet alle bevis Nja. Jeg får heller overleve noen skeive sting og sånn og sy den for hånd. Det gjør den bare mer hjemmelaget og elskbar. <3Hvis dere vil ha dem hundre prosent perfekte får dere heller kjøpe Valve sine offisielle. Jeg skulle egentlig legge meg kjempetidlig og lese Boktyven av Markus Zusak om igjen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 iharal3: Jeg er jo admin, more power! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ny miljøammunisjon gjør norske soldater syke Nais -_- Ikke lenge siden dagbladet skrev om det samme. Endret 4. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg tror ikke linken din furgerer Gormers Edit: Og der virket den Endret 4. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 SO-poll: sjekke ut en PS tutorial eller et par episoder TBBT ? Decisions, decisions… TBBT :-) Done Hvordan føles det å ha makt over et annet menneskes tid ? *TBBT* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har makt over andre mennesker til daglig jeg! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser at "de vanlige" kikker støtt og stadig innom her, men postene uteblir... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser at "de vanlige" kikker støtt og stadig innom her, men postene uteblir... what? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes bare det er lite aktivitet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) JA. tenke* (få typisk msn samtale deja vu*) Endret 4. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel.. hva mener folket om at 17. mai er på en søndag? Bortkastet fridag amirite? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel jeg vet om en som kommer til å være wasta dagen etter, AM I RIGHT ? High five!.... Anyone? Ja det er sånn passe kjipt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er fullstendig /care. Bortsett fra at det er megateit at Zealuu skal arbeide da. :< Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel jeg vet om en som kommer til å være wasta dagen etter, AM I RIGHT ?High five!.... Anyone? High five! Yeah! Hvem snakker vi om? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Repeat: Har noen en Xbox Live Gold kode å gi bort? Har lyst til å spille Gears of War og laste ned WOlverine demoen, men medlemskapet mitt gikk ut i forrige uke og jeg får ikke penger før på den 15 Jeg har en hvis du fortsatt ikke har fått en. iharal3: Jeg er jo admin, more power! Jeg er Root-admin, enda mer makt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har en hvis du fortsatt ikke har fått en. Kunne du vært en reddende engel å sendt på PM? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 17.mai er en av de mest oppskrutte dagene å ha fri på! Det er jo mer jobb å pynte seg å vandre rundt i byen og stå å glane på masse folk og veive med flagg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå