Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, du skulle bare visst! Må opp i fire-tiden for å plukke egg, klippe sauene, melke kyrne, olje traktoren (den lekker som en sil!), stryke bunad, trekke opp klokka, bade i stampen (riktignok bare en gang i uka, men fortsatt) og så stikke på skolen. Det er brutalt!

Signatur.

Lenke til kommentar
O-oh. Mor ba meg "komme ned litt". Det er aldri bra...

Gief updajt

Var ikke så ille som fryktet. Du skjønner det at min mor og stefar er avhengige av 24 (tv-serien) og siden stefar er i Sverige denne uken ble mor satt som ansvarlig til å ta opp 24 for han. Men tror dere mor vet hvordan man stiller inn opptakeren? Nei. Tror dere hun er spesielt flink til å la folk hjelpe hun når hun er stresset? Nei. Det endte med at jeg sa "Greit nok, om du ikke vil høre skal jeg ikke si noe" og gikk. Men svak som jeg er laster jeg nå ned kveldens episode i HD. Skal nedskalere den til DVD kvalitet slik at avspilleren i stua kan vise den, og så er status quo gjenopprettet.

Repeat: Har noen en Xbox Live Gold kode å gi bort? Har lyst til å spille Gears of War og laste ned WOlverine demoen, men medlemskapet mitt gikk ut i forrige uke og jeg får ikke penger før på den 15 :(

Lenke til kommentar
Repeat: Har noen en Xbox Live Gold kode å gi bort? Har lyst til å spille Gears of War og laste ned WOlverine demoen, men medlemskapet mitt gikk ut i forrige uke og jeg får ikke penger før på den 15 :(
Jeg tror jeg har en liggende, men jeg kan ikke love at jeg finner den.
Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles rimelig status quo. Jeg har mål og mal, men ikke stoff, så da er det totalt og fullstendig nytteløst. Og så er det selvsagt det at jeg må sy den for hånd, for på maskin er den så komplisert at jeg er dømt til å fucke opp.

Lenke til kommentar

Du kan ikke legge 48 gold card eller hva dem heter til xbox live (tidligere) gull kontoen din altså. Og, hvis du er desperat så kan du jo bare lage en ny gamertag. Så vidt jeg husker så får du en måned gold gratis da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Jeg fikk moderatorstatus på HCG sitt klanforum i dag :)

Ah, Gud det var elsk med såpass mye makt!

Du er heldig, Laland :) / :(

Haha, nå vet du hvordan jeg har det hele tiden! :lol:

Lakus: Du vet at de korte 48hour greine ikke funker?

Funker til hva?

De gir deg bare muligheten til å spille online, du får ikke Gold meldemskap. Det vil si, du kan ikke laste ned ting som krever Gold. Du må ha en måneds-trial.

Edit: Gormers, joda, det kan man. Har selv gjort det flere ganger tidligere. :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Jeg er fremdeles rimelig status quo. Jeg har mål og mal, men ikke stoff, så da er det totalt og fullstendig nytteløst. Og så er det selvsagt det at jeg må sy den for hånd, for på maskin er den så komplisert at jeg er dømt til å fucke opp.

I see. Du har med andre ord stått rimelig stille siden sist gang? Mer enn jeg ville klart. Jeg hadde gitt opp og kastet alle bevis :p

Du kan ikke legge til 48 gold card eller hva dem heter på til xbox live (tidligere) gull kontoen din altså. Og, hvis du er desperat så kan du jo bare lage en ny gamertag. Så vidt jeg husker så får du en måned gold gratis da.

Visst kan man legge til 48timers koder på profilen sin. Jeg gjorde det sist forrige uke, rett etter at gullmedlemskapet mitt gikk ut. Jeg tenkte faktisk på å lage en ny profil nå kun for å få tak i demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...