Eplefe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Yeah. Du må huske at melatonin finnes naturlig i kroppen. Når du da tilfører store mengder slutter hjernen din etterhvert å produsere det selv. Så må du øke dosen, og så videre.Er dette noe som er varig, eller øker produksjonen igjen dersom man holder seg borte fra det over tid? Jeg regner med produksjonen vil øke, men i mellomtiden vil jo du ha fullstendig fraværende trøtthetsfølelse. Kan ikke si jeg er SIKKER på at det ikke er permanent skade, jeg er ikke lege, men jeg kan gjette ut i fra egne erfaringer med medisiner av forskjellige sorter. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde problemer med nettet selv i går...Hvilken levrandør bruker du?? Husker ikke. Får fra huseier. Masse problemer. Gleder meg til å flytte så jeg får fiksa nett selv. Skjønner deg godt jeg:-) jeg har også internett inkludert i husleia men har en annen linje jeg som jeg bruker til vanlig:-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Erik er? Du henger åpenbart ikke i MS delen av forumet.. Er en fyr i klassen min som spiller online med folka her støtt og stadig! Fyr i klassen din? Jeg har inntrykk av dere er forelsket i hverandre, men at ingen av dere helt tør å si det. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Erik er? Du henger åpenbart ikke i MS delen av forumet.. Er en fyr i klassen min som spiller online med folka her støtt og stadig! Fyr i klassen din? Jeg har inntrykk av dere er forelsket i hverandre, men at ingen av dere helt tør å si det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Love is in the aaair..... All you want is someone to love, all you neeed is someone to love... <3 To timer søvn i natt, drit kjedelig dag på skolen...Warning: I can be a bit strange now Står til folkens? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Står til bra her. Litt trøtt etter i går, ellers er formen veldig fin. Skal se et par episoder av Dexter. Hvordan står formen til der? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Joda det går nå Fikk i meg en kopp kaffe i morges, en New Energy sjokolade... som hjalp litt... men nå begynner trøttheten å krype innpå... Har en stor spanskinnlevering til imorgen, og jeg har ikke begynt....så jeg burde vel egentlig ikke sove Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Huhei. Jeg fikk nettopp mitt livs største sjokk. Februar 2009 blir ikke et høydepunkt i år. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg kan ikke huske hva mitt livs største sjokk er. Kanskje da jeg møtte på to med rank 5 i en Gears of War 2-match Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Da jeg fant leketøy hjemme.. :unsure: Endret 18. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da jeg fant leketøy hjemme.. :unsure: haha med eller uten batterier? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 begge deler.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da jeg fant leketøy hjemme.. :unsure: AHAHAHA. Du må slutte å snoke rundt der du ikke skal snoke rundt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) auda den er litt synd ja... Hadde nok brent seg fast i minnet hos meg og ja:-) Endret 18. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 det verste er at de vet det, husker at jeg sa dette til pappa; "sånn som de dere har oppe under skapet?", men jeg husker ikke hvorfor jeg da det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hehe det er i hvertfall ikke rette tingen å si nei... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det var sikkert mer flaut for foreldrene dine Endret 18. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Han bare lo. Har noen sett The day that earth stood still? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 nope ikke enda... Ikke se how to loose friends and anialathe people... den er dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå