Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) My controls og Change Display Name, antar jeg. Mitt er ikke så vanskelig å gjette seg til om man har spilt litt, hehe. Endret 4. mai 2009 av The Love Fool Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) my controls > change display name edit: too late.. Endret 4. mai 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvordan bytte? Jeg har det mest randome ever.. Mitt kontrollpanel > Personlig profil > Endre visningsnavn. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hva er dette " [sensurert hemmelighet]" -tullet? EDIT: Jada, Lakus. Vi vet det er deg. Endret 4. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har du fått en sånn pokemon ting som avatar "mister x" ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Pokemonen Unknown er konge, og det er også utrykket på ansiktene til enkelte av dere i det ene sekundet dere ikke skjønte en dritt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kanskje et halv sekund. Og jeg rakk ikke å lage noe uttrykk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har sett den pokemon filmen med unknown, den var faktisk ganske kul. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lakus hvordan fikk du den Sensurert hemmelighet greia opp? Noen som har en liste over alle pokemon filmene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 :o hvem er brukernavn X? :rolleyes: Hva er dette " [sensurert hemmelighet]" -tullet? EDIT: Jada, Lakus. Vi vet det er deg. Hah! Det sa du ikke før litt etter ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hade, folkens Skal du spille fotball nå igjen? Nei, stikke til en venn og game Du har gitt opp å bli en bedre bruker, så du bare stikker? Need more help! Noen tips, folkens? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 HCG: Mine meninger er å korte ned på smiley bruket, og ha mer enn 2 sekunder mellom hvært og ett innlegg. Dette vil hjelpe på at du får lengre, og mer kvalitets sikrede innlegg. Ikke gjør sånn som jeg gjorde: Poste 3000 poster i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du har gitt opp å bli en bedre bruker, så du bare stikker? Need more help! Noen tips, folkens? Google is your friend! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva med Neskire? Eriksen baklengs. Hva er det du heter til fornavn, igjen..? Ehtram og drugiS er baklengs, og sånn skal det forbli. Vi skal ikke ha noe av at alle andre kopier varemerket vårt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Neskire er fett nok. Håkon Laland bruker Laland. Sigurd og Marthe kjører nesten samme taktikk, men med litt personliggjøring. Jeg sier; gå for Neskire. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 HCG også har vi denne fra Sigurds signatur: http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du har gitt opp å bli en bedre bruker, så du bare stikker? Need more help! Noen tips, folkens? Google is your friend! What? Skal jeg Google ''Hvordan bli en bedre bruker?''? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Neskire er fett nok. Håkon Laland bruker Laland. Sigurd og Marthe kjører nesten samme taktikk, men med litt personliggjøring. Jeg sier; gå for Neskire. Er ikke bare du som bruker etternavn. Jeg må bare få endret etternavnet til Vaenas først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå