Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det å være i signaturen til Laland er en stor ære, men vet ikke helt om jeg liker hvordan jeg fremstilles (fangirl med prestasjonsangst ?) Haha, nei, er vel egentlig jeg som kan få prestasjonsangst (nei, ikke på den måten!) når jeg fremstilles som kjendis.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) -Pirat sang- Den hadde jeg tenkt å bruke som ringetone, men ble nedstemt av folket rundt meg. Forstår ikke helt hvorfor da det er de som klager på min nåværende tone (doctor who theme)... Laland: Hehe... det bra Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) I halvannet år, ca. Men det første halvåret var læreren syk, så da hadde vi diverse vikarer - noen kunne ikke fransk. I tillegg til at den egentlige læreren er en elendig lærer... Jeg kan ikke fransk. Oi, så nå at det jeg skrev i sted ble veldig feil. Det skal være en link der: Vurderte dette en stund, men fant ut at det kunne bli for tidskrevende og at det kanskje var en litt stor risk. EDIT: Det syke er at jeg har fått 5 i fransk helt til nå. Kommer til å hoppe fra 5 til 3. Minst. Endret 4. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater systemet de bruker for klokka i frankriket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg trenger og skifte navn til noe mer modent. Noen seriøse forslag? (Ikke engang tenk på det, Nøtte) Fra lolidude til srsdude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hater systemet de bruker for klokka i frankriket. Il est huit heures moins trois. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg trenger og skifte navn til noe mer modent. Noen seriøse forslag? (Ikke engang tenk på det, Nøtte) Fra lolidude til srsdude :rolleyes: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) lolidude: et eller annet useriøst random ord. Endret 4. mai 2009 av Såpe Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nein, trenger noe morsomt og seriøst. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kamelbæsj. Synes ikke det låter så gærent. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Klinkekulen. De beste navnene er ofte når man tar enkle hverdagslige ting, slik som Nøtte sitt nick Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Klinkekulen. Den tar jeg opp til vurdering. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) - tyttebær - alt F4 - Free Bullet - teddybear Endret 4. mai 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Je deteste francois. Aner ikke hvordan jeg får den lille haka under "c"'n. :-/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fanboy er sikkert tatt overalt, og jeg hater fanboy's. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Klinkekulen. Den tar jeg opp til vurdering. Det er allerede brukt. Riktignok med hunkjønnsendelse, men dog. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eplefe er et ganske stilig nick, egentlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) En trip down memory lane, anyone? Husker filmen "Road Trip" altfor godt - kan ikke fatte at den er 9 år gammel! http://open.spotify.com/track/7ncTtnHuRHExZGp18vnimz Edit: sangen starter ikke før drøyt 20 sekunder inn, så er bare å hoppe over dødtiden. Endret 4. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå