Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo, den er skummel. Veldig skummel. Jeg tolker det dithen at du også vil bli holdt i hånden? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor ble det av Profit? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg tolker det dithen at du også vil bli holdt i hånden? Tolk det slik at det ble skummelt i det du tok en i hånden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ikkje noko meir å sjå her. Edit: Dette innlegget var ment til å stå over Laland sitt, men Lakus failet og ødela alt. Unnskyld meg mens jeg går og emoer. Endret 4. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Unnskylde deg mens du går og "Emotional Hardcore"'er? Uhh.. aight? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tolk det slik at det ble skummelt i det du tok en i hånden. Jeg kan holde deg i hånden hvis det blir for skummelt. Men må jeg faktisk sende deg PM for at du skal putte et av de geniale sitatene mine i signaturen? Makan til kravstorhet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde 50 innlegg i går... Jeg blir nesten litt flau.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du sa det selv. Det er for mange geniale sitater og jeg er for biased til å velge ut en av dem. Send meg dem i rekkefølgen du selv liker dem, så skal vi se hva vi kan få til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lakus: Jeg har 1/8 av gamergaven din allerede. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har kjøpt en ting til kjæresten min n_n Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har kjøpt en ting til kjæresten min n_n Hva har du kjøpt da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det forteller hun vel neppe her, siden jeg frekventerer tråden. Lenke til kommentar
The Prophet Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her er jeg sjeldent. Hva gjør SO-folket? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vaenas har stavet navnet mitt feil i signaturen <_< Sry... Var ikke meningen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har akkurat spilt litt BF:H og begynner faktisk å like det Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Her er jeg sjeldent. Hva gjør SO-folket? God aften! Vel jeg sitter å hører på en speiell miks av musikk jeg fant på stumble! http://rappmusic.ytmnd.com/ Edit: ellers så er det avstemming i kreativitets tråden som gjelder : http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...0&start=120 Endret 4. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spotify informerte meg akkurat om MGP finalen i Moskva. Nice. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Zealuu har helt rett i at jeg ikke sier det her. Det hadde jo vært rimelig ødeleggende i så fall. : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå