Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det høres i allefall bedre ut fra en kvinnelig medlem. Sant sant. Laland... Nesten lyst på grønn skrift bare for å ha butt lickers oppå meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal se X-Men nå Skal se de tre X-Men filmene i løpet av uka for å så se Wolverine filmen til helgen. Just so you guise know. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal se X-Men nå Skal se de tre X-Men filmene i løpet av uka for å så se Wolverine filmen til helgen. Just so you guise know. Filmen er utrolig bra. Spesielt på slutten da han derre gjør sånn åsså sånn og litt slik og sånt. Sånn nå sa jeg hvordan filmen går uten å spoile den. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Merkelig hvordan folk skal smiske og henge seg på moderatorer. Merket det godt selv når jeg var moderator på mopedportalen.com for en god del år siden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo mer smisking jo mindre fare for å bli morderert Og takk Sadfez for å forklare filmen uten å spoile ^^, Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det har vel med at hvis man plutselig dritter på dragget så får man kanskje ikke så store konsekvenser som ellers. Men jeg foretrekker faktisk ikke å rævslikke dem, huff er ikke godt med skitt smak i munnen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tja. Fortjener de banhammer så får de det uansett. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo mer smisking jo mindre fare for å bli morderert Og takk Sadfez for å forklare filmen uten å spoile ^^, Vaenas takk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Oi shit, sorry. Gikk litt fort i svingene der ja. Leste i en tråd hvor Sadfez hadde postet rett før jeg leste denne. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg spiller poker på 3 bord og snakker med dere:-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lykke til Nøtte håper du vinner masse til meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel jeg vinner jo ikke i photoshop konkuransen så en plass må jeg jo vinne! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men ingen som har et fint sitat om meg? Vaenas ruler. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du fortsatt sjangse for at du vinner photoshop konken da. Look at my new signatur forresten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Slapp av, rævslikking fungerer ikke på denne karen. Moderatorerer prøver å holde seg så objektive og nøytrale som overhodet mulig når de jobber formelt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det sant? Så er ikke derfor du har fått deg ny mercedes da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er det sant? Så er ikke derfor du har fått deg ny mercedes da? Vi har bare BMW og Opel. Samt en Uttern D55.. og en Hussar CPI.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Oh fuck... Jeg spanet visst utenfor feil hus. Men you got me right? Edit: Hei hva går Black Sheep ut på egentelig? Jeg er redd sauer så hvis det er en skrekk film så vil jeg vite det før jeg ser den. Endret 4. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå