Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det holder å la være å benytte seg av solarium.

Ja, det hadde virkelig løst alle problemer ;)

Neei, er kun snakk om å bygge opp litt brunfarge denne sommeren så jeg har noe å gå på. Er ikke snakk om å gå dit to ganger om dagen i flere år på rad, akkurat.

Lenke til kommentar

Ah... Hjelp brunfarge! Mørkeredd meld dere! Neida bare kødder, fint med litt brunfarge. Men helst ved at man er ute å driver med aktiviter og samtidig er topløs, for fra solarium får du ikke tilskuddet med vitaminer som du får fra naturlig sol lys.

Lenke til kommentar
Koker ihop noe nytt. Har vært lenge uten en god signatur, må bare ha noe midlertidig. :)

Kragerø, danskebåt, bakke med hus osv. Mange gullkorn å ta av. ;)

Jeg har så voldelig lyst på prisen til Lakus.. Hadde jeg bare visst at det var premie.. Og btw, jeg er en av 6 som ble nevnt i artikkelen :D

Alle brukerne ble nevnt i artikkelen.

Noen her som har prøvd å slutte med røyk eller snus, og som ikke har holdt løpet ut?

Jeg klarer ikke begynne.

Jeg trenger noen seriøse råd om hvordan jeg skal bli en bedre bruker.

Ikke bry deg om postcount.

Lenke til kommentar
Koker ihop noe nytt. Har vært lenge uten en god signatur, må bare ha noe midlertidig. :)

Kragerø, danskebåt, bakke med hus osv. Mange gullkorn å ta av. ;)

Hahaha, husker så sinnsykt godt når du sa det. Har ikke ledd så bra på en god stund! :lol:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri skjønt poenget med å være brun. Det er da ikke sånn at man blir så mye penere. Spesielt på vinteren ser det ganske fortapt ut å være helt brun, med mindre man har vært på diverse utenlandsreiser.

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig aldri skjønt poenget med å være brun. Det er da ikke sånn at man blir så mye penere. Spesielt på vinteren ser det ganske fortapt ut å være helt brun, med mindre man har vært på diverse utenlandsreiser.

Er ikke så viktig på vinteren, for da går jeg med lag på lag med klær uansett. Men om sommeren er det fint at huden ser vertfall litt sunn ut. Og sol hjelper f.eks på kviser.

Lenke til kommentar
Funnet på apoteket? De har en veldig god en.

Niks, bestilte den fra nettet. Apoteket, ja. Hva heter den?

Jeg husker ikke, men lurer på om det er cliniderm. Den skal visstnok være veldig bra. Ikke at jeg har noen form for behov for slikt, jeg henger rundt ute i solen med lav solfaktor hele sommeren, jeg. 8D
Lenke til kommentar
Hva med å polere skallen, da? Alltid hawt det.. :p

Jeg har begynt å spare ut litt hår, faktisk. ;)

Så det er at huden skal se sunn ut som er poenget med å være brun? Jeg tviler på at det er sunt å legge seg i solarium, og hvis jeg er sunn, bryr jeg fint lite om hva andre synes om den saken.

Lenke til kommentar

Noen syns brun hud er attraktivt, noen syns eldre er attraktive, noen syns barn er attraktive og noen tiltrekkes til og med av dem som har forlatt vår verden. Det er ikke vanskelig å skjønne at brun hud kan være attraktiv for flere personer. Men såklart, for min del, alt med måte.

Lenke til kommentar

Å legge seg i solarium er alt annet enn sunt, men å være ute i solen er sunt. Du får d-vitaminer, og det hjelper på mange hudplager, blant annet kviser. Men husk å beskytte huden! Har du ømfintelig hud bør du satse på høy solfaktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...