Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ahh for en fantastisk dag dette har vært.

Startet dagen med å våkne av meg selv en halvtime før jeg skulle på jobb, uten noe behov for vekkerklokke eller plagsomme søsken som skriker eller heller vann på hodet mitt. Lå i senga og bare slappet av uten å stresse for og ikke sovne igjen å hadde det bare bra. Litt etterpå tuslet jeg inn på badet og pusset tenner og fikset håret litt, og bare etter ett sekund så håret fresh ut og jeg var overasket over hvor velvillig det var i dag. Normalt sett er det umulig og jeg pleier ikke bry meg nevneverdig om det. Så jeg ruslet ned på kjøkkenet og lagde meg noen rundstykker som jeg spiste i bilen til kompisen min som jeg jobber med mens vi kjørte til der hvor vi skulle jobbe.

På veien fortalte jeg om at jeg hadde fått masse stæsj på Gamer.no, og han ble selvfølgelig både misunnelig og forfjamset over at han ikke var registrert her. Når vi kommer frem til jobb får vi vite at det ikke er mye å gjøre der så vi maler ett strøk i stua der og tar lunsjen hjemme hos meg. En god lunsj. På terrassen. I sola. Med is som dessert. Deretter drar vi ut mot snarøya hvor alle de fine husene er og får en utrolig avslappende jobb med å kvistlakke ett rom, noe som er veldig enkelt og som heller ikke tar lang tid. Mesteparten av tiden gikk bort på å beudre hvor fint det er der ute. Båter på vannet. Grønnere gress enn i Hobbitun og pene jenter overalt.

Klokken kvart på tre var dagen over og vi setter oss i bilen og hører på Kaizers Orchestra mens vi ruller hjemover. SOla skinner og alt er flott. Jentene er fremdeles like pene overalt hvor vi snur oss og når jeg kommer hjem setter jeg meg ned her med en ny is.

Sommer <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen kjære navnebror (Gormers ofc.) Det må være digg å endelig bli 18! :D

Ellers har jeg klart å forstua storetåa i dag :wacko: Gjør ekstremt vondt!

Hvordan har forumfolket det, og hva driver dere med?

PS: Lakus, I envy you!

Lenke til kommentar
Skjul
Hva mener du? Btw, hvordan gikk det på møtet?

1045 GET!

Er jeg invitert?

1084 GET!

Jonas, du klarer det aldri!

1103 GET!

Oh, yes. Lurer på hva Error skriver nå :)

1114 GET!

Har alle untatt N64 og 360.

1129 GET!

Dette og er ganske unødvendig. På sider som ikke er spesielle!
Lenke til kommentar

Det gjør jeg også, men det er fordi jeg av en eller annen grunn synes det er lettere å redigere når posten er postet (når jeg kan lese den i forumet, ikke i fast reply boksen.)

@Lovefool: I share your curse :(

Endret av Error
Lenke til kommentar

Samme her. Jeg blir aldri brun, bare mindre hvit. Men så er ikke jeg av typen som prøver å bli det heller da. Jeg ligger ikke i sola kun for å bli brun, jeg er i sola fordi det er sommer og det er digg å være ute.

Lenke til kommentar
Damer :love: :love: Og sommer!

Sommer <3

Selv om jeg aldri blir brun uansett hvor mye jeg prøver. Se ut som om jeg har stått opp fra tippoldemors grav ftw!

Skjønner! JEg jobber stortsett om sommerne så har ingen sjangs til å bli brun jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...