Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, er det nå jeg skal begynne å ramse opp alle mine tanker og fortvilelser som har forstyrret min søte nattesøvn i flere uker?

 

Nei, skal være helt ærlig å si at jeg vet ikke hvorfor ;)

Det er bare sånn det er...er alltid trøtt på ettermiddagene, men kan ikke sove pga. skolearbeid osv.

Kvelden er jeg småtrøtt og sitter gjerne å dupper av, men da er det som regel noe på TV eller Chatting på gang, som gjør at jeg rett og slett ikke gidder å sove.

 

Så kommer natten krypende innpå. hvor det har vært en tung og slitsom dag med lite søvn...

Likevel er jeg lysvåken med stor antydning til overtretthet, som dessverre gjør at jeg ikke for sove.

 

Jeg ser ikke en annen måte enn å bare sette på en film, musikk, lese en bok eller se på en serie... og vente til klokken nærmer seg 2-3 og jeg merker at øynene begynner å svi.

 

Sånn... da skulle det vel være alt, og jeg har vel ødelagt SO-tråden med alt for seriøst snakk :)

Lenke til kommentar

Jeg lurte et øyeblikk på om referansene til en ødelagt SO og hintene til at denne tråden har tapt seg stort.

Var rettet mot direkte meg, men jeg har nå bestemt meg for å ignorere det.

Og bare forsette som jeg har gjort disse siste dagen, ettersom hybellivet blir ganske ensomt når du sitter langt alene oppå et fjell.

Og da er et(eller kansje 2) forum ganske greie å ha, for å få noe ut av dagen.

Selv om det ikke alltid er like seriøst.

 

Når det gjelder søvn har jeg også(som mange andre her) store problemer med å sovne om kvelden,

ettersom jeg er altfor trøtt om dagen.Og selv om jeg prøver å unngå å ta meg en siesta om dagen,

er jeg like våken om kvelden.

Lenke til kommentar
Melatonin er ikke bra i lengden, for hjernen din blir avhengig av suplementet av hormonet. Ikke bra.

 

Hiver meg på den der :)

Kan jo også legge til at jeg holder meg unna det meste av piller når det gjelder slik.

Jeg anser mine søvnproblemer som ikke noe alvorlig som trenger medisin til, og heller noe som bare skjer akkurat nå. Det vil nok gå over, og jeg kommer tilbake til den normale døgnrytmen.

 

 

Ang. om at tråden har blitt litt svekket, er ikke noe personangrep av noe slag....mer en bemerkning om at tråden i seg selv lever ikke opp til alles forventning.

Dette er en SO-tråd, så dere har rett til å skrive hva dere vil, så lenge det holder seg innenfor reglene i selve tråden og for forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Yeah. Du må huske at melatonin finnes naturlig i kroppen. Når du da tilfører store mengder slutter hjernen din etterhvert å produsere det selv. Så må du øke dosen, og så videre.

 

HHvor mye må jeg redusere da? Bruker de på hverdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...