Nøtte Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jobber som kokk nede på tjuvholmen. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Både skolen og handlingen er overstått for dagen og jeg har nå funnet plass i godstolen og har planer om å tilbringe litt kvalitetstid med dere samtidig som jeg leser til tentamen. Så hva holder folket på med i dag? Jeg driver med lekser, faktisk. Kunsthistorie. god damn, det er varmt ute. *Trekke for gardinene* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hallaien GhostViper hva holder du på med denne mandags formiddagen? Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kjedelig dag dette. Har hatt fri siden ti tiden og nå viser det seg at Engelsk lærern er borte. Så det blir to fritimer til og så gym. Føler egentlig at jeg hadde lært mer hjemme en på denne skolen. Og hei GhostViper. Endret 4. mai 2009 av Wartom Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hallaien GhostViper hva holder du på med denne mandags formiddagen? Holder på å gjøre klart ting til å sende inn til skoler jeg har søkt på Og hva skal dere utover dagen? Endret 4. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Slik føler jeg det egentlig ganske ofte. Jeg har lært mer på div. forum enn jeg har gjort på skolen de siste årene. (for å si det på den måten) GhostViper: Lykke til med det. Burde vel egentlig begynnt å tatt noen telefoner selv angående læreplass til høsten. Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sånt er kjipt. Selvfølgelig kunne man utnyttet de to timene til noe "fornuftig", men personlig så greier jeg aldri det. Har vel ca en og en halv time fri hver tirsdag, og det ender jo bare opp med at alle sitter og sløver. Jeg liker avataren din, Ehtram. Sommerlig og frisk. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Slik føler jeg det egentlig ganske ofte. Jeg har lært mer på div. forum enn jeg har gjort på skolen de siste årene. (for å si det på den måten) GhostViper: Lykke til med det, burde egentlig begynnt å tatt noen telefoner selv angående læreplass til høsen. Hva du ska ha i? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lærerne virker så uengasjerte utenatt noen få untak. Kvalitet varierer sterkt. Lærerne sykemelder seg konstant eller er på kurs. Jeg kan sannsynligvis mer engelsk en engelsklæreren, og historielæreren kommer med feil konstant og leser rett fra boken... Historie og Filosofi læreren er god men fransklæreren er ubrukelig. Norsklæreren er ganske god, men hvem bryr seg om norsk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg liker avataren din, Ehtram. Sommerlig og frisk. Takk for det. Er ganske fornøyd med den selv ... John Simm ftw... Har faktisk prøvd å bytte et par ganger, men får bare negative tilbakemeldinger. Hva du ska ha i? Det blir forhåpentligvis som mediegrafiker Endret 4. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ok har veldig lyst til å jobbe i media Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ny poll i kreavitets tråden, det står nå mellom Nøtte og Teletubbiekid. Og det er en vakker dag foresten. Lenke til kommentar
Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ok har veldig lyst til å jobbe i media Å! Å! Det vil jeg også! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 God Morgen folkens, da har jeg gjennomført en engelsk tentamen og er rimelig godt fornøyd med resultatet, tiltross for at jeg kun satt i 2 timer på skolen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg husker godt da vi hadde tentamen. Jeg var en av de først som gikk på mattetentamen og alle sammen bare Ô.Ô når jeg gikk... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg husker godt da vi hadde tentamen. Jeg var en av de først som gikk på mattetentamen og alle sammen bare Ô.Ô når jeg gikk... Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå