Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som er synd er at pga. min alder (født i 1994. Dvs. at omtrent halvparten av folka fortsatt er 14) er det bare fester hvor man gjør de tingene. Dermed blir det ikke mye festing på meg gitt...

Endret av Error
Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort det beste jeg kan med den siden, selv om jeg sikkert kommer til å snekre litt til på den i morgen tidlig også.

Ettersom den ikke skal inn før klokken ni, og hvis den da ikke er god nok får det bare være.

Nå er det i alle fall snart tid for søvn, god natt alle sammen :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Jeg føler meg mer og mer alene i denne verdenen. Er jeg den eneste som ikke synes det er gøy å dra på fest og røyke/drikke/snuse/dope/..?

Neida du er ikke alene. Jeg er også sånn. :)

Og meg.

EDIT: Da runder jeg av, folkens. Natta. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Det eneste som er synd er at pga. min alder (født i 1994. Dvs. at omtrent halvparten av folka fortsatt er 14) er det bare fester hvor man gjør de tingene. Dermed blir det ikke mye festing på meg gitt...

Hadde jeg fått velge, hadde jeg nok ikke snuset/drukket på fest. Men det er nå tydeligvis slik det skal være og da takker jeg ikke nei til øl og snus. Men det hadde vært hyggeligere å bare gå på fest og gjøre noe helt annet enn bare drikke/røyke/snuse.

Jeg er egentlig ikke en festperson. De hyggeligste stundene får jeg alene med en dyne, pc, godteri og xbox :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Må få litt fart her!!:D

sikkert noen som begynner å våkne snart?:)

Endret av Slettet-XIQJlAy2KQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...