Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

@Villanden: *Ser på Lakus*

*plystre* Jeg sa jo så stort og fint at jeg hadde bestemt meg for å slutte å røyke for noen helger siden, og jeg holdt faktisk ut i 3-4 dager. Men i den store sammenheng er jo det ingenting, og jeg sprakk rimelig fort. Egentlig ganske fornøyd med det, da jeg liker røyken(e) min(e). Jeg er klar over at det ikke er sunt og at det sannsynligvis vil drepe meg om jeg ikke slutter med det, men jeg liker det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Nei hun slutta. Bestefar hadde røyke i underkant av 40 år tror jeg, så krasja han med en trailer.

Nei hun slutta. Bestefar hadde røyke i underkant av 40 år tror jeg, så krasja han med en trailer.

Lenke til kommentar

Joda. Men det hele handler om å fylle tiden du bruker til å røyke med, med noe annet.

Når jeg ifjor skulle slutte med røykingen før jeg stakk inn i militæret, så merka jeg at jeg raskt trengte noe annet. Der mange går for snus, plaster eller nikotin-tyggis, gikk jeg for vanlig tyggegummi.

Med en gang jeg følte for å ta en sigg, så tok jeg en tyggis istedet og holdt kjeften opptatt til det verste suget var borte.

Dette fjerna ikke kaldsvetten som oppstod, men det holdt meg i sjakk fram til nikotinen var ute av systemet mitt. Det hjalp også å holde seg hjemme i 3 dager uten noe som helst kontakt med omverdenen.

Gjør det samme nå med snusen jeg plukka opp 3 måneder inn i militæret. Funker fint hittil. Snart to dager nå.

Lenke til kommentar
Joda. Men det hele handler om å fylle tiden du bruker til å røyke med, med noe annet.

Når jeg kommer i fulltidsjobb som maler i starten av August har jeg faktisk planlagt røykeslutt. Sjefen min røyker ikke og han andre som jobber der (en kompis av meg) røyker heller ikke, så jeg har bedt dem om å rett og slett ikke gi meg noen røykepauser, og om jeg tar en røykepause skal de ta resten av pakka mi. Får se hvordan det går ^_^

Bestefaren min døde når han ble litt over 60 pga kreft :( Det er en stor del av grunnen til at jeg vil slutte.

Lenke til kommentar

Ikke gi deg noen røykepauser. Employee of the month før du i hele tatt har startet.

Men det er smart. Husker første gang jeg var med kompiser, alle røyker, og de skulle ut for å røyke.

Det var det verste, og da kom tyggegummien veldig godt med.

Jeg kan med stolthet si at klarte å holde meg unna fristelsen.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Røyk til hverdags holder jeg meg langt unna, men hvis det er fest og stemningen skal i taket "kommer man ikke utenom". Eller, man gjør jo det, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har takket nei til røyk eller snus (intet mindre enn 5 ganger idag!) men noen ganger kan vi som ikke er vandt med sånt "ta den helt ut" og få et nikotinkick uten like. Er faktisk ganske underholdende. :)

Lenke til kommentar
Bestefaren min døde når han ble litt over 60 pga kreft :( Det er en stor del av grunnen til at jeg vil slutte.

Huffda det er ikke en skjebne jeg synes noen fortjener, det er helt forferdelig :( , men det er kanskje bedre å være føre var og slutte Lakus. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Røyk til hverdags holder jeg meg langt unna, men hvis det er fest og stemningen skal i taket "kommer man ikke utenom". Eller, man gjør jo det, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har takket nei til røyk eller snus (intet mindre enn 5 ganger idag!) men noen ganger kan vi som ikke er vandt med sånt "ta den helt ut" og få et nikotinkick uten like. Er faktisk ganske underholdende. :)

Jeg føler meg mer og mer alene i denne verdenen. Er jeg den eneste som ikke synes det er gøy å dra på fest og røyke/drikke/snuse/dope/..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...