Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

ENDELIG postet noen i denne tråden! Så lang tid tok det, prøver å holde meg unna dobbelposts nå :p

 

Jeg skal snart ta kvelden, er trøtt <_<

 

Edit: Sjekk hva som sto på min 360.voiceblog

Oh, and Atsjonas seems obsessed with first-person shooters lately... You can tell because Gears of War 2 was the favorite last week. He played it on 3 of the days.
Hehe, Doh! Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nøtte....my good old friend from the South :)

Very nice to see you again...

 

Har ikke snakket med Carl på en stund, så han var på MSN idag, men ble for opptatt til å ta å slå av en prat med han dessverre.

 

Vil tro han er opptatt med etellerannet, får håpe han bare tar en forumpause og ikke har lagt hele greia på hylla :)

 

Så...back to seriousity....hva skal vi gjøre for å få tråden back to the golden days?

Nøtte, noen ideèr?

Lenke til kommentar

Er litt mange poster som rett og slett ikke er verken diskusjon eller gir noen som helst mening.

Greit at det er en SO-tråd, men det burde jo være litt konstruktivt innhold? :)

 

Flott å høre at du fikk besøk som hjalp godt Eplefe, høres ut som du kanskje har slitt litt i det siste (Skal ikke komme med noen meninger ang. det der, siden jeg ikke vet helt hva det er du går igjennom utenom det du har fortalt)

Håper du kan legge deg med en god følelse i kroppen :)

Lenke til kommentar

Historien bak nicket mitt er ganske lang, så jeg tror jeg tar den en annen gang. Heter Eplefe overalt, så... : p

Hyggelig at du er glad på mine vegne, men besøk hjelper bare så og så lenge, dessverre. Har ikke sovet noe særlig i natt heller, men på den lyse siden har jeg sett film. ^_^

Lenke til kommentar
Historien bak nicket mitt er ganske lang, så jeg tror jeg tar den en annen gang. Heter Eplefe overalt, så... : p

Hyggelig at du er glad på mine vegne, men besøk hjelper bare så og så lenge, dessverre. Har ikke sovet noe særlig i natt heller, men på den lyse siden har jeg sett film. ^_^

 

Hjelper det å vite at jeg ikke sovnet før klokken var 4.50, skulle opp 6.55? :)

Fikk ikke sove, ble sittende å se Lost hele natten

Er nå seriøst DAUtrøtt på skolen, og verken dusjen, kaffen eller New Energy sjokoladen hjalp noe som helst.

 

Verste er at jeg har 2x Geo, Nat og Matte, så må jeg sitte igjen på skolen og gjøre ett spanskprosjekt ferdig til imorgen....

 

Nok whine nå, God Morgen allesammen!

Lenke til kommentar

Noen som følger noen interessante mennesker på twitter? Jeg følger blant annet han fyren her:

 

http://twitter.com/TimCAD

 

Han har mye interessante linker, der de tre siste er til en herlig Street Fighter-video, et XBLA spill som ser lovende ut, og traileren til Inglorious Basterds (Quentin + WW2, oyeah!). Han skriver også www.ctrlaltdel-online.com, webcomic med spilltema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...